هشت ماه حبس، عاقبت فحاشی به وینیسیوس

هشت ماه حبس، عاقبت فحاشی به وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - بیش از یک سال پس از اتفاقات بازی رئال مادرید و والنسیا در مستایا، سه هوادار فوتبال در روز دوشنبه به علت توهین به وینیسیوس جونیور به هشت ماه حبس محکوم شدند.

به گزارش فوتبالی، برای اولین بار در کشور اسپانیا، هواداران فوتبال به علت توهین نژادپرستانه در میادین فوتبال با تنبیه کیفری مواجه شدند.  یکی از فحاشان توسط خود وینیسیوس شناسایی شده و دو تای دیگر توسط دوربین های امنیتی مستایا شناسایی شده اند. این افراد در یک سال اخیر در دادگاه حضور پیدا کرده بودند و حالا با تنبیهی شدید مواجه شده اند. 

قاضی پرونده اعلام کرده است که این سه نفر به علت رفتار جامعه ستیزانه و توهین های نژادپرستانه به هشت ماه حبس محکوم شده اند و به مدت دو سال، حق ورود به میادین ورزشی را ندارند. 

توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در ورزشگاه های اسپانیا در سالهای اخیر به شدت جنجال ساز شده بود و حالا به نظر می رسد که فحاشان فهمیده اند که توهین  در استادیوم های فوتبال، تنبیه شدیدی دارد و از این به بعد باید خیلی مراقب رفتارشان باشند. 

بازی رئال مادرید و والنسیا در هفته 35 لالیگای 23-2022 به شدت جنجال ساز شد. در آن بازی، بخش قابل توجهی از ورزشگاه مستایا شعار "میمون، میمون" را علیه وینیسیوس سر داده بودند.

4125