آرزوی سرخابی‌ها برای ستاره‌های ازبکستانی؛ 90 دقیقه موفق نباشید!

آرزوی سرخابی‌ها برای ستاره‌های ازبکستانی؛ 90 دقیقه موفق نباشید!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره‌های محبوب پرسپولیس و استقلال سه‌شنبه شب برای شکست دادن تیم ملی ایران می‌جنگند.

به گزارش فوتبالی، سه‌شنبه شب در روز آخر مرحله اول مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار می‌گیرند. دو تیم در شرایطی با هم روبرو می‌شوند که هر کدام 13 امتیاز از بازی‌های قبلی گرفته‌اند و صعودشان به مرحله بعدی قطعی است اما ایران به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.

ازبکستان سرچکو کاتانچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خودش دارد که مربی خوبی است و در بازی رفت توانست شکست نیه اول را با تساوی عوض کند. اما این تیم ستاره‌های خوبی را هم در داخل زمین در اختیار دارد که اتفاقا در ایران بسیار هم شناخته شده هستند.

درباره جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف صحبت می‌کنیم. اولی ستاره استقلال در نیم‌فصل دوم بود و دومی فوق ستاره پرسپولیس در همین نیم فصل بود. هر دو نفر هم نزد هواداران تیم‌های‌شان به شدت محبوب هستند. در بازی رفت ایران و ازبکستان با یک گل و یک پاس گل ازبک‌ها را از یک شکست خانگی نجات داد.

حالا این دو ستاره محبوب سه‌شنبه وضعیتی کاملا متفاوت را در استادیوم آزادی تجربه می‌کنند. اگر تا همین چند روز پیش استقلالی‌ها برای ماشریپوف و پرسپولیسی‌ها برای اورونوف آرزوی موفقیت داشتند سه‌شنبه شب هیچ کدام از فوتبالدوستان ایرانی دوست ندارند شاهد درخشش این دو بازیکن باشند.

درخشش این دو نفر می‌تواند مترادف با ناکامی تیم ملی باشد. این چیزی نیست که فوتبالدوستان ایرانی از آن استقبال کنند. روز سه شنبه هواداران سرخابی‌ها آرزوی متفاوتی برای ماشاریپوف و اورونوف خواهند داشت. این که حداقل در 90 دقیقه بازی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان این دو ستاره موفق نباشند! 

1359