چینی: قرار است زیر دستگاه دیالیز دو واحد خون به من تزریق شود/ محتاج دعای مردم هستم

چینی: قرار است زیر دستگاه دیالیز دو واحد خون به من تزریق شود/ محتاج دعای مردم هستم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت:حتما باید دیالیز شوم، قرار است زیر دستگاه دیالیز دو واحد خون به من تزریق شود. در این مسیری که باید پیوند کلیه صورت گیرد همچنان محتاج دعای مردم هستم.

به گزارش فوتبالی، علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و مربی اسبق این تیم به دلیل عارضه کلیوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

چینی که پیش از این پیوند کلیه شده بود در چند روز گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده و افزایش کراتین و کم خونی در بیمارستان بستری و در حال حاضر تحت نظر پرشکان است.

امروز همچون روزهای گذشته بسیاری از چهره‌های ورزشی همچون سعید مراغه‌چیان، حسین ترابپور و محمدرضا مهدوی از وی عیادت کردند.

آتیلا حجازی مدیر تیم استقلال که سال‌ها پیش از این همبازی علی چینی بود و رابطه نزدیکی با وی دارد همچون روزهای گذشته پیگیر وضعیت چینی بود.

چینی در گفت‌وگویی کوتاه درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: امروز حتما باید دیالیز شوم، قرار است زیر دستگاه دیالیز دو واحد خون به من تزریق شود.

وی افزود: بنا به توصه پزشک می‌بایست قبل از پیوند کلیه، آزمایش‌های مختلف انجام شود و خون جهت اندازه‌گیری هماتوکریت و هموگلوبین گرفته می‌شود، شرایط مورد سنجش کامل قرار می‌گیرد تا پس از اینکه وضعیت نرمال بود پیوند انجام شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از همه آنهایی که در این چند روز به عیادت من آمدند و یا به صورت تلفنی جویای احوالم شدند و برای سلامتی‌ام دعا کردند تشکر ویژه‌ای می‌کنم، من خاک پای این عزیزان هستم و امیدوارم روزی محبت‌هایشان را در سلامتی جبران کنم.

چینی گفت: در این مسیری که باید پیوند کلیه صورت بگیرد همچنان محتاج دعاهای مردم هستم، نیمی از این راه سخت باقی مانده است، انرژی‌هایی که برای من فرستاده می‌شود روحیه‌ام را برای این پیوند سخت افزایش می‌دهد و لحظه شماری می‌کنم تا از تخت بیمارستان رهایی پیدا کنم.

7474