اعضای حقوقی هیئت‌مدیره استقلال مشخص شدند

اعضای حقوقی هیئت‌مدیره استقلال مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- در مجمع‌عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) که بعدازظهر امروز برگزار شد، اعضای جدید حقوقی هیئت‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، این مجمع با حضور ۸۵.۰۱ درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای، مدیر امور مجامع و سهام این گروه، برگزار شد.

در این مجمع که محمدحسن فامیلی نماینده پتروشیمی بندر امام به‌عنوان ناظر اول، هادی تقی‌زاده نماینده پتروشیمی پارس ناظر دوم و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم به‌عنوان منشی جلسه مجمع انتخاب شده بودند، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان اعضای حقوقی جدید این باشگاه با رأی سهام‌داران انتخاب شدند و نمایندگان سهام‌داران جدید تا دو هفته آینده اعلام خواهند شد.

در این جلسه و در پاسخ به سؤال یکی از اعضای مجمع درباره تغییر نام باشگاه استقلال ایران، تأکید شد که قطعاً نام استقلال برای این باشگاه حتماً باقی می‌ماند و درباره پسوند آن طی مراحلی و در مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این مجمع که به‌صورت آنلاین از سامانه «دیما» هم پخش می‌شد، هیوا ظفری نماینده شرکت فرابورس بورس و یوسف رضا سرافراز به‌عنوان نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع حضور داشتند.

7474