قرارداد بیک‌زاده در پرسپولیس پاره شد و به استقلال پیوست!

قرارداد بیک‌زاده در پرسپولیس پاره شد و به استقلال پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی - هاشم بیک‌زاده از قرارداد داخلی منعقده با پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، هاشم بیک‌زاده پیشکسوت استقلال و بازیکن سابق تیم ملی است. مدافع چپی که قبل از قرارداد با استقلال، با پرسپولیس قرارداد داخلی منعقد کرده بود ولی به یکباره سر از تیم رقیب درآورد. موضوعی که هاشم در گفت و گوی جدید خود دوباره به آن پاسخ داده است.

بیک‌زاده می‌گوید حمید استیلی از سبک بازی وی خوشش آمده و وی از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده و این در حالی بوده که از استقلال هیچ پیشنهادی نداشته است. زمانی که این حرف پیچیده که هاشم با پرسپولیس قرارداد بسته، قلعه‌نویی در استقلال او را خواسته و این مدافع سابق هم به استقلال رفته است.

بیک‌زاده در توضیح چگونگی ابطال قرارداد داخلی خود می‌گوید که آن زمان قراردادهای داخلی اعتبار زیادی نداشته ولی حبیب کاشانی بندی در قرارداد وی گنجانده بوده که در صورت جدایی بازیکن باید کل مبلغ قرارداد را به پرسپولیس پرداخت کند که کاشانی به دلیل اینکه معرفتی عمل کرده، قرارداد را پاره کرده است!

بیک‌زاده در این زمینه چنین گفت: «در مورد این موضوع چند جا صحبت کردم. اینجا هم حقیقت ماجرا را بگویم. من تا قبل اینکه به پرسپولیس بروم و قرارداد ببندم از استقلال پیشنهاد نداشتم. اینجایی که قرارداد بستم از استقلال پیشنهاد نداشتم. از خیلی تیم‌ها پیشنهاد داشتم ولی از استقلال نداشتم. آن زمان آقای حمید استیلی سرمربی پرسپولیس بود و بازی ما را دیده بود و دوست داشت ما را جذب کند. من قرارداد بستم و یکسری مشکلات برای تیم پرسپولیس پیش آمد که دیگر آقای کاشانی و استیلی از آن تیم رفتند. اگر یادتان باشد از آن تیم جدا شدند. دیگر پیچیده بود که من به تیم پرسپولیس رفته‌ام، آقای قلعه‌نویی هم راغب شدند که مرا جذب کنند. آنجا دیگر استقلال به ما پیشنهاد داد و من به آنجا رفتم.»

وی ادامه داد: «اگر یادتان باشد آن وقت‌ها با یک تیم قرارداد داخلی می‌بستند و با تیم دیگر هم صحبت می‌کردند یعنی قرارداد داخلی اعتبار نداشت. حالا آقا حبیب کاشانی در قرارداد یک بندی گنجانده بود که در صورت جدایی، بازیکن باید کل مبلغ قرارداد را به پرسپولیس پرداخت کند و برود ولی ایشان با من تماس گرفت و گفت چون تو معرفتی به تیم آمدی و با جایی صحبت نکردی، تبصره و بند را از قرارداد تو برمی‌دارم و قراردادت را پاره می‌کنم. دوست داشتی با اکیپ جدید کار کنی، اینجا بمان. دوست نداشتی ما داریم از اینجا می‌رویم. به ایشان گفتم جدا از مسائل فنی ما یک رفاقتی هم با هم داریم. من به خاطر شما به پرسپولیس آمدم ولی حالا که آقای استیلی هم که به من اعتقاد دارد از پرسپولیس می‌رود، دیگر نمی‌مانم چون خیلی مهم است که مربی به بازی شما اعتقاد داشته باشد.»

1997