وقتی هاشم به قلعه‌نویی کف گرگی زد و اخراج نشد!

وقتی هاشم به قلعه‌نویی کف گرگی زد و اخراج نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - هاشم بیک‌زاده شادی گل خطرناکی با امیر قلعه‌نویی داشته است.

به گزارش فوتبالی، هاشم بیک‌زاده در گفت و گوی جدیدی که داشته، ماجرای جالبی از یکی از خوشحالی گل های جنجالی خود با امیر قلعه نویی در زمان استقلال پرده برداشته است. خوشحالی گلی که خطرناک بوده و این مدافع چپ سابق شانس آورده که قلعه‌نویی او را اخراج نکرده است!

بیک‌زاده می‌گوید در اوایل حضورش در استقلال به دلیل عمل آپاندیس نتوانسته به تیمش کمک کند و از هفته پنجم یا ششم در بازی مقابل استقلال خوزستان برای آبی‌ها بازی کرده است. مسابقه‌ای که تیم تهرانی با نتیجه پرگلی برنده شده و این در شرایطی بوده که استقلال تا هفته پنجم ته جدول بوده و در رده هفدهم جای داشته است.

بیک‌زاده در اولین بازی خود با استقلال اولین برد فصل را با این تیم به دست آورده و آن بازی گل هم زده است. این مدافع که برای خوشحالی سمت امیر قلعه‌نویی رفته، در شادی گل یک ضربه به پیشانی او زده که آن لحظه به چشم نیامده ولی بعداً که فیلم را دیده‌اند، قلعه‌نویی از وی گلایه کرده و گفته اگر شناختی از این بازیکن نداشته، صد در صد وی را اخرج می‌کرده چرا که گردنش پس از ضربه کف گرگی هاشم رگ به رگ شده است!

بیک‌زاده این خوشحالی گل جنجالی را چنین توضیح می‌دهد: «چند هفته اول که به استقلال آمده بودم چون آپاندیس عمل کرده بودم از لحاظ بدنی عقب افتاده بودم و بازی نمی‌کردم. ۵ یا ۶ هفته بازی نمی‌کردم. بعد که آماده شدم، بازی استقلال خوزستان بود که در ورزشگاه آزادی داشتیم. آن بازی با نتیجه ۵ بر یک یا ۶ بر یک پیروز شدیم. تا هفته پنجم ما ته جدول در رده هفدهم بودیم. اولین بازی من در استقلال با اولین برد فصلمان همراه شد. آن بازی من گل زدم و سمت آقای قلعه‌نویی آمدم. در شادی گل یک ضربه به پیشانی او زدم. آن موقع آنقدر از شادی و برد خوشحال بودیم، اصلاً به چشم نیامد. بعد که فیلم را نگاه کردیم ایشان گفتند هاشم این چه کاری بود که انجام دادی؟ گفت اگر شما را نمی‌شناختم و کامل نمی‌دانستم چه پسری هستید و از قلبت خبر نداشتم، ۱۰۰ درصد تو را از تیم بیرون می‌کردم. گفت گردنم داشت رگ به رگ می‌شد، چرا کف گرگی زدی؟»

1997