واکنش پورموسوی به پیشنهادهای آقایی‌پور از استقلال و پرسپولیس: به او کمک می‌کنیم پیشرفت کند

واکنش پورموسوی به پیشنهادهای آقایی‌پور از استقلال و پرسپولیس: به او کمک می‌کنیم پیشرفت کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال خوزستان گفت به ستاره تیمش کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشد و به یک باشگاه خوب برود.

به گزارش فوتبالی، جواد آقایی‌پور ستاره بی‌ چون و چرای استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم بود. این مهاجم گیلانی با 9 گلی که به ثمر رساند، نقش بزرگی در بقای آبی‌های خوزستان ایفا کرد و باعث شد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری به او جلب شود.

در نقل و انتقالات زمستانی، ابتدا این پرسپولیس بود که برای جذب آقایی‌پور دست به کار شد و حتی در این زمینه نامه کتبی هم به استقلال خوزستان ارسال کرد، اما خوزستانی‌ها برای انتقال ستاره تیمشان مبلغ بسیار بالایی را درخواست کردند که باعث شد این انتقال در آن مقطع صورت نگیرد.

کمی بعد، پای استقلال و حتی تراکتور هم به میان آمد و این دو باشگاه بزرگ هم رسما برای جذب آقایی‌پور دست به کار شدند، اما به دلیل مشابه با پرسپولیس آن‌ها نیز در جذب ستاره گیلانی ناکام ماندند و استقلال خوزستان تصمیم گرفت در آن مقطع بحرانی برای فرار از سقوط، به هر قیمتی که شده بهترین گلزن تیمش را حفظ کند و با درخواست مبالغ بالا برای صدور رضایتنامه، از انتقال آقایی‌پور به تیم‌های مطرح جلوگیری کرد.

اما علاقه استقلال و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ 23 که از چند ماه قبل ملی‌پوش هم شده، به قوت خود باقیست و جواد آقایی‌پور همچنان از مهاجمان پرمشتری در لیگ برتر به شمار می‌رود. امروز سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگویی که با تسنیم انجام داده، از بهترین مهاجم خود حمایت کرده و می‌گوید برای پیشرفت وی هر کاری که از دستش بربیاید انجام می‌دهد: «جواد یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد، ولی در فصل گذشته بعد از آنکه ماندنش قطعی شد، در نقل‌وانتقالات زمستانی به او قول دادیم که بابت فصل آینده هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا او به یک باشگاه خوب برود و پیشرفت کند. ما به این بازیکن کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را انجام دهد و اگر آقایی‌پور در هر باشگاهی بدرخشد افتخارش برای استقلال خوزستان است.»

گفتنی است، خبرگزاری ایرنا ساعاتی پیش با انتشار خبری مدعی شد پرسپولیس مذاکرات خوبی با آقایی‌پور انجام داده و این بازیکن در آستانه پیوستن به قرمزها قرار دارد. درحالی که نکونام همچنان به این مهاجم علاقه‌مند است و از مسئولان باشگاه استقلال خواسته تلاش خود را برای جذب آقایی‌پور به کار بگیرند.

7474