اتهام بزرگ مربی استقلال خوزستان به پرسپولیس؛ می‌دانستیم بین دو نیمه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد!

اتهام بزرگ مربی استقلال خوزستان به پرسپولیس؛ می‌دانستیم بین دو نیمه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی استقلال خوزستان می‌گوید داور تحت فشار سنگین عوامل پرسپولیس بوده و این مسئله روی قضاوت او تاثیر گذاشته‌است.

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های دهه اخیر لیگ ایران بود. قرمزهای تهران در نیمه اول توسط شاگردان پورموسوی غافلگیر شدند و و در عین ناباوری، 3 گل از حریف خود دریافت کردند تا در پایان 45 دقیقه با شکست سنگین راهی رختکن شوند.

حتی بسیاری از هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه، به نشانه اعتراض جایگاه خود را ترک کردند و هیچ امیدی برای تغییر نتیجه نداشتند، اما در نیمه دوم یکی از بزرگترین کامبک‌های تاریخ لیگ رقم خورد و دروازه استقلال خوزستان 4 بار متوالی باز شد تا این بازی جذاب و پرگل، با برتری 4-3 شاگردان اوسمار به پایان برسد. صدرنشینی پرسپولیس هم از همین بازی آغاز شد و قرمزها توانستند پس از هفته‌ها حضور در رده دوم، بالاخره صدر جدول را از استقلال بگیرند و خیلی‌ها همین بازی را نقطه عطف قهرمانی پرسپولیس می‌دانند.

اما این بازی حساس و پرگل، دو صحنه بسیار مهم داشت که هنوز که هنوز است اعتراض خوزستانی‌ها را به دنبال داشته است. یکی کارت زرد دوم برای ساویو روبرتو در دقیقه 61 که منجر به اخراج این بازیکن و 10 نفره شدن استقلال خوزستان شد، یکی هم اعلام پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه 70 که آغاز بازگشت قرمزپوشان بود و پرسپولیسی‌ها از همین لحظه کامبک شگفت‌انگیز خود را پایه‌ریزی کردند.

امروز، مارکو داکونیا، مربی استقلال خوزستان در گفت‌وگویی که با خبرگزاری تسنیم انجام داده، به شدت از قضاوت کوپال ناظمی انتقاد کرده و معتقد است داور بازی، تحت تاثیر عوامل و مقامات پرسپولیس قرار گرفته است: «داور بین دو نیمه، تحت فشار سنگین مقامات پرسپولیس بود و می‌دانستیم اتفاقات عجیبی بین دو نیمه رخ می‌دهد. به بازیکنان گفتم که در محوطه جریمه خیلی مراقب باشید؛ چون داور شاید برای آنها پنالتی بگیرد! ساویو تلاش می‌کرد سرعت خودش را کم کند و غیرعمدی روی زمین افتاد، اما یک تماس اجتناب‌ناپذیر رخ داد و او اخطار دوم را گرفت. داور پیش‌بینی مرا تأیید کرد!»

7474