هشدار رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال؛ علی جباری: با این کادر فنی، در آسیا موفق نمی‌شویم!

هشدار رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال؛ علی جباری: با این کادر فنی، در آسیا موفق نمی‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره ناکامی این تیم با کادر فنی فعلی در آسیا هشدار داد. 

به گزارش فوتبالی، اختلاف نظرها درباره ادامه کار جواد نکونام در استقلال همچنان ادامه دارد و شاید بتوان گفت این اختلاف نظرها به بالاترین حد خودش رسیده است. استقلال در مقاطع زیادی از فصل صدر جدول بود اما در مهم‌ترین و حساس‌ترین مقطع اشتباه کرد و پرسپولیس با 3 هفته صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شد!

این مساله باعث شده منتقدان نکونام نسبت به حامیان او وزن بیشتری پیدا کنند و جبهه قدرتمندتری را تشکیل بدهند. جالب این که در میان منتقدان نکونام افرادی از داخل باشگاه هم دیده می‌شوند. مثلا علی جباری اسطوره باشگاه استقلال که به تازگی رییس کمیته پیشکسوتان این باشگاه هم شده است‌.

علی جباری درمصاحبه‌ای که روزنامه گل آن را منتشر کرده است در خصوص عملکرد آبی‌ها در لیگ بیست و سوم گفته است: «استقلال با توجه به بازیکنان و پتانسیلی که داشت می‌توانست حداقل یک جام کسب کند اما باز هم مظلوم و قربانی شد. قربانی اختلافات. با این بازیکنان استقلال این توانایی را داشت که حداقل یک جام بگیرد.» 

جباری در خصوص آینده نیمکت استقلال و ماندن یا تغییر کادر فنی هم گفته است: «فقط یک جمله می‌گویم. استقلال با این کادر فنی نمی‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد. البته علاوه بر کادر فنی، برای حضور موفق در آسیا تیم باید تقویت هم شده و چند بازیکن خوب اضافه شود.»

جباری در حالی از نکونام و کادر فنی استقلال انتقاد کرده که به تازگی رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال شده است و این گفت و گو می تواند بین نکونام و باشگاه یک چالش جدی و جدید ایجاد کند!

1359