تکذیب نقل قول حمایتی ماجدی درباره نکونام؛ در یک ماه اخیر هیچ مصاحبه ای نکرده‌ام!

تکذیب نقل قول حمایتی ماجدی درباره نکونام؛ در یک ماه اخیر هیچ مصاحبه ای نکرده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی- فرشاد ماجدی برادر میرشاد ماجدی نقل قول منتسب به او درباره حمایت از جواد نکونام را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر هواداران و پیشکسوتان استقلال به دو دسته تقسیم شده‌اند. یک دسته کسانی هستند که معتقدند علیرغم ناکامی استقلال در قهرمانی لیگ برتر، جواد نکونام باید بماند و فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد.

دسته دوم هم کسانی هستند که می‌گویند همین یک فصل برای مشخص شدن سبک و سیاق مربیگری و البته نوع نگرش نکونام به فوتبال کافی بوده است و استقلال با مدل مربیگری نکونام به جایی نخواهد رسید و استقلال تیمی است که باید برای قهرمانی بجنگد و هر مقامی غیر از قهرمانی و اولی، طرفداران این تیم را راضی نمی کند . هر دو دسته هم دلایل و تحلیل‌های خودشان را دارند.

این موضوع به برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی سرایت کرده است و برخی از آنها خبرها و مصاحبه‌های جهت‌داری را منتشر می‌کنند. در این بین اتفاقات عجیبی هم می‌افتد. مثلا اینکه از چند ساعت پیش برخی رسانه‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی مصاحبه ای تنظیم شده از فرشاد ماجدی دستیار سابق فرهاد مجیدی در  استقلال منتشر کرده‌اند. 

در این مصاحبه تنظیم شده فرشاد ماجدی در صحبت‌هایش از جواد نکونام حمایت کرده است. اما ساعتی پیش فرشاد ماجدی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد و اظهار نظر تنظیم شده اخیر منتسب به خودش را تکذیب کرد.

ماجدی در این استوری نوشته است: «با احترام به دوستان، مربیان و بازیکنان بنده در این یک ماه هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام و مصاحبه‌های جدید از زبان من نبوده است و تکذیب می‌کنم و برای همه عزیزان مربیان و مدیران فوتبالی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

1359