بازتاب/ واکنش علی سامره به صحبت‌های نصیرزاده: مدیرعامل تراکتور دچار سوتفاهم شده است/ هر باشگاهی با مطهری، قرارداد می‌بست به نفع استقلال می‌شد

بازتاب/ واکنش علی سامره به صحبت‌های نصیرزاده: مدیرعامل تراکتور دچار سوتفاهم شده است/ هر باشگاهی با مطهری، قرارداد می‌بست به نفع استقلال می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- علی سامره، سرپرست سابق استقلال که دو روز پیش در گفت و گویی تفصیلی با فوتبالی، درباره دوران حضورش به عنوان سرپرست در استقلال صحبتهای جنجالی و جریان سازی را مطرح کرده بود، به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فعلی تراکتور پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده دیروز در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌ها با اشاره به مصاحبه سامره گفته بود: «پرونده شکایت ارسلان مطهری از استقلال در کمیته تعیین وضعیت مفتوح بوده و این بازیکن به دلیل فسخ یکطرفه باشگاه استقلال پیگیر حق و حقوق خود و محرومیت چهار ماهه این باشگاه است.»

علی سامره در این باره به فوتبالی گفت: «پس از فسخ کردن قرارداد ارسلان مطهری، توسط باشگاه استقلال، باشگاه تراکتور این بازیکن را جذب کرد. در این میان با توجه به اینکه باشگاه استقلال، بعد از فسخ یکطرفه با ارسلان مطهری، می‌بایست حق و حقوق او را کامل پرداخت می‌کرد، باشگاه تراکتور این بازیکن را جذب کرد.»

سرپرست سابق استقلال ادامه داد: «همانطور که جناب آقای دکترنصیرزاده مطمئنا بهتر می‌دانند، وقتی یک بازیکن دارای قرارداد، توسط باشگاه فسخ قرارداد می‌شود، باشگاه موظف است حقوق باقیمانده بازیکن را تا پایان قرارداد بپردازد. این در صورتی است که بازیکن نتواند به تیم دیگری برود اما اگر پس از فسخ یکطرفه به تیم دیگری برود، رقم جدید قراردادش، از رقم تیم قبلی‌اش کسر می‌شود و باشگاه مبدا، خسارت کمتری را متحمل می‌شود. البته من در مقابل آقای نصیرزاده، درس پس می‌دهم اما منظور این من چیزی نبود که در ذهن آقای نصیرزاده است. احساس می‌کنم دچار سوتفاهم شده‌اند، چون هر باشگاهی به غیر از تراکتور با ارسلان مطهری، قرارداد می‌بست، به نفع استقلال می شد. در گفت‌وگوی ایشان از کلماتی عجیب و غریب نسبت به من استفاده شد که در شان آقای نصیرزاده و باشگاه تراکتور نبود. آن هم با توجه به اینکه من از آنها تشکر کرده بودم.»

سامره در پایان گفت: «قصد پاسخگویی متقابل ندارم چون از این اتفاق 5 ماه گذشته است و واکنش من هم جز ادامه تنش بی‌فایده، چیزی ندارد. هرچند به نظر من نوع صحبت کردن آقای نصیرزاده، با مدرک دکترایی که گرفته است، همخوانی ندارد.»

1359