الگوبرداری خیبر خرم‌آباد از استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ برتر

الگوبرداری خیبر خرم‌آباد از استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه خیبر خرم آباد قصد دارد با جذب بازیکنان خارجی، به حضور خود در لیگ برتر تداوم ببخشد.

به گزارش فوتبالی، خیبر خرم‌آباد سه روز پیش موفق شد با پیروزی برابر آریوی اسلامشهر، ضمن قطعی‌ کردن قهرمانی خود در لیگ آزادگان، به لیگ برتر صعود کند تا مدیران این باشگاه از حالا به فکر حضور پُر قدرت در لیگ برتر باشند.

خیبری‌ها که موفق شدند با سرمربیگری محمدرضا مهاجری به این موفقیت برسند، گزینه‌ی اول‌شان برای حضور در لیگ برتر همچنان مهاجری است و قصد دارند با الگوبرداری از یک تیم خوزستانی لیگ برتر، خود را همچنان در بالاترین سطح فوتبال ایران نگه دارند.

استقلال خوزستان که پس از چهار سال به لیگ برتر برگشته بود، در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت و از 15 بازی، تنها یک برد کسب کرده بود و آنها به خوبی می‌دانستند که در صورت تداوم این روند، باید خیلی زود با لیگ برتر خداحافظی کنند. همین باعث شد تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم برای نیم فصل دوم باشند، آنها در نقل و انتقالات زمستانی آسو رستم، عثمان اندونگ، ساویو روبرتو، داستونبک تورسونوف را جذب کردند. خریدهای زمستانی استقلال با عملکرد درخشان خود، نقش به‌سزایی در بقای استقلال خوزستان داشتند تا آنها بازهم فرصت ماجراجویی در لیگ برتر را داشته باشند.

حالا خریدهای موفق استقلال خوزستان در نیم فصل و عملکرد درخشان آنها باعث شده تا مدیران باشگاه خیبر به فکر الگو برداری از این تیم باشند. خیبری‌ها قصد دارند چند بازیکن خارجی خوب جذب کنند تا بتوانند فصل آینده در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشند و به حضور خود در لیگ برتر تداوم ببخشند.

2636