حمله رضاحسن زاده به جواد نکونام: استقلال پرمهره بود/ مصاحبه های نکونام، روحیه بازیکنان را تخریب کرد

حمله رضاحسن زاده به جواد نکونام: استقلال پرمهره بود/ مصاحبه های نکونام، روحیه بازیکنان را تخریب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رضا حسن‌زاده بابت مصاحبه های جواد نکونام، به او به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، رضا حسن زاده در جدیدترین گفت و گوی خود و در ادامه گفت و گوهای دیگر پیشکسوتان استقلال علیه جواد نکونام، از او به شدت انتقاد کرده است.  و در بخشی از صحبت های خود مصاحبه های این سرمربی را به باد انتقاد گرفته است.

پیشکسوت استقلال معتقد است صحبت های نکونام بعد از بازی با نساجی، روحیه این تیم را خراب کرده و او نباید بعد از اتمام بازی با نساجی آنطور صحبت کرده و دستانش را بالا می‌برد! تعبیر حسن زاده این است که نکونام با آن مصاحبه به نوعی ‌گفته که به دومی هم راضی هستند و نایب قهرمانی هم برای استقلال خوب است ولی آبی ها حتی بدون سرمربی هم دوم یا سوم می‌شدند!

بازیکن اسبق استقلال در این زمینه گفت:«متاسفانه صحبت‌های جواد نکونام بعد از مساوی مقابل نساجی روحیه تیم را خراب کرد. او نباید بعد از بازی با نساجی آن مصاحبه را می‌کرد و دست‌هایش را بالا می‌برد. اگر مصاحبه او بعد از نساجی را بخوانید به نوعی داشت می‌گفت که ما به دومی هم راضی هستیم و نایب قهرمانی هم برای این استقلال خوب است در حالی که همانطور که گفتم استقلال بدون سرمربی هم دوم یا سوم می‌شود. این مردم از استقلال قهرمانی می‌خواهند.»

حسن زاده همچنین این صحبت نکونام در طول فصل که تیمش بازیکن ندارد را هم نمی‌پسندد: «اینکه او در طول این فصل دائماً می‌گفت تیمم بازیکن ندارد باعث تخریب روحیه تک تک بازیکنانش می‌شد. در حالی که همه می‌دانند تیم استقلال پر مهره بود و از این نظر کم و کاستی خاصی وجود نداشت.»

1997