مدافع مدنظر آرسنال در آژاکس خواهد ماند

مدافع مدنظر آرسنال در آژاکس خواهد ماند

پایگاه خبری فوتبالی- جورل هاتو، بازیکن جوان آژاکس شایعات مبنی بر جدایی او از این باشگاه هلندی و انتقال به آرسنال را رد کرد.

 به گزارش فوتبالی، جورل هاتو در ماه‌های اخیر سوژه شایعات نقل و انتقالات بوده و هم توپچی‌ها و هم منچستریونایتد عملکرد درخشان او را تحسین کرده اند. این بازیکن ۱۸ ساله در این فصل در تیم آژاکس کارشناسان را تحت تاثیر قرار داد و یکی از معدود بازیکنان برجسته برای این باشگاه در فصل ضعیف تیم پرافتخار هلندی بود. اهمیت او زمانی که مشخص شد در ماه نوامبر مقابل آلمره سیتی بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست به جوانترین کاپیتان تاریخ باشگاه تبدیل شد.

با توجه به درخشش او علاقه به هاتو چندان غافلگیرکننده نیست، اما این بازیکن امید کسانی را که قصد دارند امضای قرارداد‌ با او را تضمین کنند، از بین برده است. تصمیم هاتو برای ماندن در آژاکس، نقش مهمی در برنامه های نقل و انتقالاتی توپچی ها برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد. این مدافع جوان به عنوان یک هدف کلیدی برای رقابت در دفاع چپ تین آرسنال در کنار هموطن خود جورین تیمبر عنوان شده بود. سه مدافع چپ آرسنال - الکساندر زینچنکو، کیران تیرنی و یاکوب کیویور همگی در راه جدایی از آرسنال هستند زیرا میکل آرتتا به دنبال تقویت منطقه چپ تیم است که فصل گذشته به پاشنه آشیل تیم او تبدیل شد. توپچی ها ممکن است به تعقیب هاتو پایان ندهند و همچنان آژاکس و عزم او را با پیشنهاد انتقال در این پنجره نقل و انتقالات آزمایش کنند. با این حال، اگر هاتو قصد ماندن در پایتخت هلند را داشته باشد، آرتتا باید گزینه های خود را مجددا به روز رسانی کند اگرچه بازگشت تیمبر از مصدومیت به عنوان یک بازیکن مهم در فصل بعدی مهم خواهد بود.

۱۰۰۹