عملکرد درخشانی که هالند و امباپه در بازی‌های ملی اخیر داشتند

عملکرد درخشانی که هالند و امباپه در بازی‌های ملی اخیر داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در حال حاضر فرم خوبی دارند و در تیم ملی کشور خود درخشان ظاهر می شوند و می توانند روی گل ها تاثیر گذار باشند.

به گزارش فوتبالی ، در بازی های ملی دوستانه اخیر، هم ارلینگ هالند و هم کیلیان امباپه عملکرد خوبی را از خودشان نشان داده اند. در حقیقت تیم ملی فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی لوکزامبورگ رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی کیلیان امباپه یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. کیلیان امباپه به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و باید دید که عملکرد او در جمع مادریدی ها در فصل آینده به چه شکل خواهد بود.

از سوی دیگر ارلینگ هالند هم در تیم ملی نروژ خوش درخشید. تیم ملی نروژ در بازی دوستانه خود به مصاف تیم ملی کوزوو رفت و در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. هر سه گل تیم ملی نروژ را در این بازی ارلینگ هالند به ثمر رساند. هالند برای بار بیست و دوم در دوران حرفه ای خود موفق شد هت تریک کند و در یک بازی سه گل به ثمر برساند.

از هالند و امباپه به عنوان دو ستاره اصلی نسل جدید یاد می شود. البته نباید فراموش کرد که رقابت اصلی بر سر جایزه توپ طلا در سال 2024 میان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام است.

1471