عدم اعتماد بخش زیادی از هوادارن فوتبال آلمان به مانوئل نویر

عدم اعتماد بخش زیادی از هوادارن فوتبال آلمان به مانوئل نویر

پایگاه خبری فوتبالی- مردم کشور آلمان در یک نظر سنجی در مورد تیم ملی فوتبال این کشور شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، کشور آلمان قرار است از حدود ۷ روز آینده میزبان رقابت های یورو ۲۰۲۴ باشد و با توجه به ترکیب خوب و ستاره هایی که در اختیار دارد می تواند با مربی جوان خود یولیان ناگلزمن یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی مسابقات باشد و در کشور خود و پس از سال ۱۹۹۶ که قهرمان یورو شد دوباره بر بام فوتبال اروپا قرار بگیرد. در روزهای اخیر آمار ۳ نظرسنجی صورت گرفته بین مردم آلمان برای یورو ۲۰۲۴ نتایج جالب توجهی را نشان می دهد:

۱) ۲۱٪ از مردم کشور آلمان خواهان افزایش بازیکنان سفید پوست در تیم شدند که به نظر می رسد بخشی از مردم آلمان هستند که نظرات نژادپرستانه دارند.

۲) ۷۲٪ از افرادی که در این نظر سنجی شرکت کردند خواهان فیکس شدن مارک آندره ترشتگن دروازه بان باشگاه بارسلونا در دروازه مانشافت هستند که نشان از عدم اعتماد بخش زیادی از هوادارن فوتبال آلمان به مانوئل نویر است.
۳)  ۲۸٪ از افراد شرکت کننده نیز به سمت استفاده از مانوئل نویر تمایل داشتند که علت این انتخاب تجربه بالای دروازه بان ۳۷ ساله باشگاه بایرن مونیخ است.

۴) در نهایت حدود ۱۷٪ از افراد شرکت کننده ترک‌‌ تبار بودن کاپیتان تیم ملی آلمان یعنی ایلکای گوندوغان را مایه شرمساری عنوان کردند و معتقد هستند کاپیتان آلمان باید یک بازیکن اصالتا آلمانی باشد.

۱۰۰۹