مسی بهترین تیم حال حاضر دنیا را معرفی کرد

مسی بهترین تیم حال حاضر دنیا را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در این روز ها در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و خودش را برای رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 آماده می کند و باید دید که مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در این رقابت ها چه عملکردی خواهد داشت و در نهایت موفق می شود که مثل دوره قبلی قهرمان این بازی ها شود یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی به تازگی گفت و گویی با رسانه Infoabe داشته است و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او درباره این که بهترین تیم دنیا از نظرش کدام تیم است گفت:" از لحاظ گرفتن نتیجه رئال مادرید در حال حاضر بهترین تیم دنیا است. از لحاظ فنی به نظرم منچسترسیتی بهترین تیمی است که در حال حاضر در دنیای فوتبال وجود دارد. پپ گواردیولا به خاطر سبک خاصی که دارد همیشه تیم هایش با بقیه تیم ها فرق می کنند."

مسی درباره این که چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، گفت:" اگر روزی برسد که خودم ببینم دیگر نمی توانم کمکی به تیمم بکنم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. در این باره با خودم صادق هستم و هر وقت زمانش برسد همه چیز را متوقف می کنم."

لئو مسی درباره این که آیا ویدیو های بازی های خودش را می بیند یا خیر، گفت:" به طور عادی علاقه ای به تماشای ویدیو های خودم ندارم. البته اگر این ویدیو با موزیک خاصی همراه باشند، این کار را انجام می دهم."

1470