وینگر انگلیسی چلسی قصد رفتن به لیگ ترکیه را ندارد

وینگر انگلیسی چلسی قصد رفتن به لیگ ترکیه را ندارد

 پایگاه خبری فوتبالی- رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی باشگاه چلسی قصدی برای ترک انگلیس و رفتن به لیگ ترکیه در این پنجره نقل و انتقالاتی را ندارد.

 به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ که تابستان ۲۰۲۲ از منچسترسیتی با انتقالی به ارزش 47.5 میلیون پوند به چلسی پیوست و اولین خرید از خریدهای بی‌شمار دوران تاد بولی در چلسی به حساب می‌آید، امکان جدا شدن از این تیم و پیوستن به لیگ ترکیه را رد کرد.

 در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه فنرباغچه و ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم ترکیه‌ای برای جذب رحیم استرلینگ وینگر ۲۹ ساله چلسی از رسانه‌های ترکیه‌ای به گوش می‌رسید. اما امروز فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی خبرهای مبنی بر این موضوع را رد کرد.

 خبرنگار ایتالیایی اذعان داشت که نزدیکان رحیم استرلینگ هرگونه تماس یا مذاکره با فنرباغچه را رد کرده‌اند و این بازیکن علاقه‌ای به این انتقال ندارد. رحیم استرلینگ به پروژه چلسی پایبند است و می‌خواهد زیر نظر انزو مارسکا سرمربی جدید آبی‌ها کار کند. او اکنون قصد رفتن به ترکیه را ندارد.

 رحیم استرلینگ پس از دو فصل حضور در چلسی و از انجام ۸۱ بازی، توانسته آمار ۱۹ گل و ۱۲ پاس گل را ثبت کند. او در ترکیب حال حاضر چلسی به عنوان یک بازیکن باتجربه و یک شخصیت که می‌تواند به بازیکنان جوان کمک کند شناخته می‌شود.

۱۴۲۸