تبعات حکم سنگین کمیته انضباطی علیه محمدی: کم می‌شود یا مهرداد می‌رود؟

تبعات حکم سنگین کمیته انضباطی علیه محمدی: کم می‌شود یا مهرداد می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته انضباطی محرومیت سنگینی برای مهرداد محمدی اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهرداد محمدی پس از برد استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی برای آبی‌ها، با اصرار خبرنگاران برای انجام مصاحبه مواجه شد که در ادامه این بازیکن با عصبانیتی که داشت، صحبت هایی را مطرح کرد که منجر به صدور حکم توسط کمیته انضباطی علیه وی شده است. 

کمیته انضباطی امروز حکم خود علیه مهرداد محمدی را صادر کرد و باتوجه به نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی، تخلف این بازیکن را محرز و مسلم تشخیص داده و وی را به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات محکوم کرد که این شش جلسه محرومیت، جریمه سنگینی است و باعث خواهد شد که این بازیکن یک پنجم ابتدایی مسابقات را از دست دهد؛ البته محمدی می‌تواند در عرض هفت روز در کمیته استیناف نسبت به این حکم درخواست تجدیدنظر کند و شاید مدت زمان محرومیت کمتر شود.

این حکم در حالی صادر شده که دیروز برخی رسانه ها خبر از محرومیت سنگین محمدی داده بودند و البته مدعی شده بودند شاید باتوجه به این حکم، مهرداد محمدی تصمیم بگیرد فصل بعدی در لیگ برتر ایران بازی نکند و حالا باید دید چه خواهد شد.

البته باشگاه استقلال می‌توانست تا دیروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و مهرداد محمدی به صورت خودکار قرارداد بازیکن خود را تمدید کند که مشخص نیست این اتفاق افتاده یا نه و سرنوشت محمدی برای فصل بعدی چگونه خواهد بود.

1997