الگوهای ستاره جوان بارسلونا چه کسانی هستند؟

الگوهای ستاره جوان بارسلونا چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، در گفت‌وگویی کوتاه به بازیکنانی که در مسیر رشد او، الهام‌بخش او بودند پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، یامال که پرورش‌یافته‌ آکادمی فوتبال لاماسیا است، توانسته بود با درخشش در تیم‌های پایه بارسلونا به تیم اصلی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا راه یابد و همه را به آینده‌ی خود امیدوار سازد.

لامین یامال در فصل 2023/2024، با درخشش بی‌حدوحصر خود به یکی از ارکان اصلی تیم بارسلونای تحت هدایت ژاوی هرناندز تبدیل شد و حتی در انتهای فصل از او به‌عنوان یک یار ثابت در تیم استفاده می‌شد. سرانجام در فصل پیش، او ۵۰ بازی برای بارسلونا به انجام رسانده است. در ۹ ماه اخیر، بازی‌های چشم‌نواز او در بلوگرانا، باعث شد آماری چشم‌گیر برای این پسر ۱۶ ساله با ۷ گل و ۷ پاس گل ثبت شود.

رسانه‌ی GQ اسپانیا، این ستاره‌ی جوان را اینگونه توصیف می‌کند:«درخشش همه‌جانبه این بازیکن جوان در جناح راست، چیزی جز یک نمایش دیدنی نبود؛ لمس توپ، سرعت و دریبل‌های حیرت‌انگیز او همگی درخور بازیکنی بزرگ‌تر از اوست.»

همچنین خبرنگار رسانه  GQ از یامال درباره الگوهای جوانی او پرسید و جواب یامال به این شکل بود:«من ۲ الگوی فوق‌العاده در فوتبال دارم؛ مسی و نیمار. نیمار را به خاطر سبک بازی باورنکردنی‌اش و بازی‌های لذت‌بخش او انتخاب می‌کنم. و مسی، چون او بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال است.» 

شنیدن این جملات از یامال، که هنوز در سال‌های ابتدایی مسیر خود برای تبدیل به یک قهرمان قرار دارد، برای هواداران بلوگرانا نویدبخش ظهور ستاره‌ای تازه در آسمان این باشگاه شده است.

1428