گزارش یک سایت آمریکایی از رقابت یزدانی در مجارستان و پیش‌بینی مدال طلا برای پادشاه

گزارش یک سایت آمریکایی از رقابت یزدانی در مجارستان و پیش‌بینی مدال طلا برای پادشاه

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت آمریکایی در گزارشی به حضور حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان اشاره و برای او مدال طلا پیش‌بینی کرد.

به گزارش فوتبالی، سایت Flowrestling در گزارشی به حضور حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان اشاره کرد و با تیتر "بازگشت یزدانی از مصدومیت برای رقابت در مسابقات رنکینگ بوداپست" نوشت: سخت‌ترین تورنمنت قبل از المپیک وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد مردان با حضور حسن یزدانی از ایران برگزار می‌شود.

در این وزن 3 مدال‌آور بزرگسالان جهان در بوداپست  یعنی حسن یزدانی، مایلز امین و عظمت دولتبکوف حضور دارند. همچنین دو قهرمان المپیک پاریس به نام های اتان راموس و هایاتو ایشی گورو نیز در بوداپست حضور دارند. یزدانی با کسب یک مدال طلا و نقره المپیک و هفت مدال جهانی که سه تای آنها طلاست، مسلماً معتبرترین کشتی‌گیر این مسابقات است. 

یزدانی در حالی راهی بوداپست شده که جراحی کتف انجام داده و این نگرانی وجود دارد که آیا او به موقع برای پاریس بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر. 

پس از تمرینات گسترده، مربیان و پزشکان یزدانی از سطح ریکاوری او راضی هستند (حداقل به اندازه کافی برای رقابت در مجارستان) جایی که عملکرد او از نظر میزان آمادگی بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اولین رقابت یزدانی با اتان راموس اهل نیوجرسی است که نماینده پورتوریکو است. یزدانی برای پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی و مصاف با ایشی گورو از ژاپن بهترین گزینه خواهد بود. ایشی گورو تنها 22 سال سن دارد و یکی از جوان ترین کشتی گیرانی خواهد بود که در کشتی آزاد مردان در پاریس شرکت می کند. ایشی گورو دارنده مدال برنز آسیا در سال 2023 است اما در مقابل یزدانی ضعیف خواهد بود.

این سایت آمریکایی برای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان مدال طلا را پیش‌بینی کرده است.

۹۰۹۸