ادعای خانی عضو سابق هیات مدیره استقلال: اگر خطیر نمی‌رفت، استقلال قهرمان می‌شد!

ادعای خانی عضو سابق هیات مدیره استقلال: اگر خطیر نمی‌رفت، استقلال قهرمان می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا خانی مشکل اصلی استقلال را هیات مدیره فعلی و رئیس آن می داند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا خانی عضو سابق هیات مدیره استقلال که مدتی هم معاون اداری مالی باشگاه  استقلال بود در جدیدترین گفت و گویش صحبتهای جالبی داشته و در قسمتی از مصاحبه‌اش یکی از دلایل عدم قهرمانی استقلال را برکناری علی خطیر می‌داند.

عضو سابق هیات مدیره آبی پوشان که پیکان انتقاداتش به سمت فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی کنونی استقلال است مدعی شده و اگر علی خطیر برکنار نمی‌شد و در سمت خود باقی می‌ماند، استقلال قهرمانی را از دست نمی‌داد.

خانی در ادامه بابت اتفاقات افتاده در چینش هیات مدیره و مدیرعامل استقلال ابراز گلایه می‌کند و می‌گوید نهایتاً چند بازی باقی مانده هم برگزار می‌شد و بعد از آن مدیریت آبی‌ها تعیین و تکلیف می‌شد. صحبتهای او در گفت و گو با تسنیم را بخوانید:" اگر خطیر می‌ماند شاید این اتفاقات نمی‌افتاد و استقلال قهرمانی را از دست نمی‌داد. نهایتاً 4 بازی باقی مانده بود و برگزار می‌شد بعد از آن مدیریت باشگاه تعیین تکلیف می‌شد. مشکل اصلی استقلال هیات مدیره و رئیس آن بود."

هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در یک اتفاق عجیب تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند.

1997