توضیحات مهم رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون درباره ورود VAR

توضیحات مهم رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون درباره ورود VAR

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس روابط بین الملل فدراسیون درباره مسیر و زمان بندی پیش بینی شده فدراسیون پیرامون ورود تجهیزات مربوط به کمک داور ویدیویی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی تارقلی زاده، رئیس روابط بین الملل فدراسیون با اشاره به مسیر طی شده جهت خرید تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدیویی برای بهره مندی از آنها در فصل آتی لیگ برتر عنوان کرد: دوستان مطلع هستند که من اساسا کمتر علاقه ای به مصاحبه دارم اما اینجا ناگزیرم حرف های مهمی را آن هم جهت استحضار افکار عمومی با مردم عزیز و رسانه های گروهی در میان بگذارم. در حالیکه وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن VAR به ایران همه توانش را گذاشته، رئیس فدراسیون فوتبال اعتبارش را وسط گذاشته و حتی دکتر مخبر نامه ها و دستورات لازم را داده، اما متاسفانه شرکت تجهیز 7 ماه است که در این زمینه بدقولی کرده است.

وی ادامه داد: تا به امروز برای تخصیص بودجه ای که دقیقا برای این امر در اختیار شرکت تجهیز است، دهها جلسه برگزار کرده ایم اما ریالی از این بودجه به فدراسیون فوتبال نرسیده و در تازه ترین بهانه، این شرکت اسم صدا و سیما را وسط آورده است. در حالیکه رسانه ملی و مدیرانش تا به امروز کمال همکاری را با فدراسیون داشته و هیچ مشکلی با ورود تجهیزات ندارند و اساسا خودشان هم مشوق فدراسیون برای تحقق این امر هستند.

تارقلی زاده خاطرنشان کرد: عزیران! آقایان بزرگوار در شرکت تجهیز! بودجه خرید تجهیزات مربوط به VAR در حساب شماست. معاون رئیس جمهور امضا کرده است. وزیر محکم ایستاده و دستور داده است. رئیس فدراسیون فوتبال همه تمهیدات را اندیشیده است. دلیل این اتفاقات چیست؟ من اینجا به هواداران فوتبال می گویم با این دست فرمان به رغم همه تلاش های صورت گرفته و با توجه به همه تاکیدات مهندس تاج در جهت تسریع درورود VAR به کشورمان، این فرایند برای فصل آتی دچار مشکلات جدی و اختلال خواهد شد. بیان این چند سطر برای این بود که همه بدانند فدراسیون در چه وضعیتی در حال کار است و امیدوارم دوستان به فکر باشند و اجازه بدهند مسیر پیش بینی شده فدراسیون به درستی طی شود.

7474