روش جالب سیمئونه برای جذب ستاره منچسترسیتی

روش جالب سیمئونه برای جذب ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در تلاش است تا خولیان آلوارز ستاره منچسترسیتی را متقاعد کند تا در این تابستان به این تیم ملحق شود. 

به گزارش فوتبالی، آلوارز در تابستان 2022 از ریورپلاته به منچسترسیتی ملحق شد  و در تیم گواردیولا خوش درخشیده است اما حضور هالند باعث می شود تا شانسی برای حضور در ترکیب منچسترسیتی نداشته باشد. این بازیکن 24 ساله در گذشته مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما باشگاه کاتالان به خاطر مشکلات مالی خود به هیچ وجه نمی تواند این بازیکن را جذب کند.

مارکا گزارش داده است که سیمئونه در تلاش است تا این مهاجم آرژانتینی را به ترکیب تیمش اضافه کند. مربی آرژانتینی از رودریگو ده پائول، ناهوئل مولینا و آنخل کورئا خواسته است تا در اردوی تیم ملی آرژانتین با آلوارز صحبت کنند و این بازیکن را راضی کنند تا از منچسترسیتی جدا شود و به تیم مادریدی بپیوندد.  اتلتیکو به خرید الکساندر سورلوث از ویارئال و آرتم دووبیک از ژیرونا نیز علاقمند است. مهاجم نروژی سال گذشته به لاسرامیکا رفته است و ویارئال برای فروش او 38 میلیون یورو خواسته است. دووبیک نیز اخیرا توانسته آقای گل لالیگا شود و قیمتش حدود 40 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

از طرفی گفته می شود که منچسترسیتی به خرید رودریگو گوئس از رئال مادرید فکر می کند که در این صورت، درها را به روی جدایی آلوارز باز خواهند کرد.

4125