خانی، ادعای سمیعی را رد کرد: رییس هیات مدیره، هیچ وقت در جلسات حاضر نمی‌شد!

خانی، ادعای سمیعی را رد کرد: رییس هیات مدیره، هیچ وقت در جلسات حاضر نمی‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادعای سرپرست مدیر عاملی این باشگاه را روی آنتن زنده رد کرد.

به گزارش فوتبالی، برنامه تحلیلی فوتبال برتر این هفته که دوشنبه شب از شبکه 3 روی آنتن رفت یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌‌هایی بود که در تاریخ تولید فوتبال برتر پخش شد. از ماجرای جملات عجیب رضا درویش به فرشید سمیعی و لهجه گیلکی او گرفته  تا ماجرای نامه جنجالی برکناری نکونام توسط هیات مدیره باشگاه استقلال و بگومگوی محمد حسین میثاقی با سمیعی.

استقلال در این فصل مشکلات بزرگی داشت. شاید بزرگ‌ترین مشکل این تیم هم اختلافات شدید بین علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال با جواد نکونام بود. مسایلی که کم کم سربرمی آورد و نشان می دهد که وضعیت از چه قرار بوده است. ماجرای اورونوف نشان می دهد که نکونام حاضر بوده به خاطر اینکه حرفش روی کرسی بنشیند، بازیکنی مثل اورونوف را از استقلال بگیرد.

در این میان گفته شد که هیات مدیره برای رفع اختلافات چندان قوی عمل نکرده و منفعل بوده است.در این بین چیزی که باعث تعجب شده بود انفعال هیات مدیره باشگاه برای حل این مشکلات بود. البته سمیعی ادعا کرد چند جلسه با حضور مهدی افضلی رییس هیات مدیره باشگاه برگزار شد اما به دلایلی این جلسات به هیچ جا نرسید.

حالا اما یکی از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با بخش ورزشی خبرگزاری تسنیم ادعا کرده است افضلی به عنوان رییس هیات مدیره در هیچ کدام از این جلسات شرکت نکرده و همیشه در مسافرت بوده است!

مهدی خانی در این باره گفته است: «مهدی افضلی رییس هیات مدیره باشگاه بود و تا زمانی که ما آنجا بودیم، به ایشان نامه زدیم و تذکر دادیم که شما رییس هیات مدیره هستید و باید ما را به هیات مدیره دعوت کنید. گفتیم شما اصلاً نیستید و زنگ هم که می‌زنیم می‌گویید مسافرت هستید. تا زمانی که ما در باشگاه بودیم یک بار نگفت که آقای نکونام مشکلت چیست؟ بیایید بنشینیم با اعضای هیات مدیره اختلاف را حل کنیم. آقای افضلی در 8 ماهی که عضو هیات مدیره استقلال بودم، حتی یک بار هم در جلسات شرکت نکرد. همیشه می‌گفتند که جلسه را تشکیل دهید و بعد از آن من امضا خواهم کرد. اگر یک رییس هیات مدیره خوب داشتیم کار باشگاه استقلال به این جاها نمی‌رسید و در همان ابتدا جلسه‌ای با حضور خطیر و نکونام تشکیل می‌دادند و به هر دو آنها می‌گفتند می‌توانید کار کنید؛ بسم‌الله، در غیر این صورت خداحافظ. مشکل استقلال این بود که در در این باشگاه بزرگ‌تر نبود.»

این اولین باری نیست که خانی در این باره توضیح می‌دهد. او یک بار هم اوایل فروردین ماه گفته بود: «در مدت زمانی که در هیات مدیره باشگاه استقلال بودم هرگز ایشان را در جلسات ندیدم. این در حالی بود که جناب افضلی رییس هیات مدیره بودند. باعث تعجب بود که ایشان هیچ وقت در جلسات حضور نداشتند بلکه هر بار عنوان می‌شد یا مثلاً رفته‌اند کربلا یا خارج از تهران هستند یا کاری داشتند که نتوانستند به جلسه بیایند. ایشان خودشان در جلسات حضور نداشتند اما همیشه سفارشات‌شان برای دریافت بلیت جهت دوستان و رفقا به باشگاه می‌رسید. ما آن زمان همواره امیدوار بودیم اینقدر که جناب افضلی پیگیر گرفتن بلیت برای بازی‌هاست کمی هم به فکر حل اختلافات و مشکلات موجود در باشگاه باشد».

1359