قیمت درخواستی منچسترسیتی برای ستاره پرتغالی مشخص شد

قیمت درخواستی منچسترسیتی برای ستاره پرتغالی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی درباره مبلغ درخواستی برای فروش ژائو کانسلو با بارسلونا صحبت کرده و این در حالی است که 2 تیم چلسی و آرسنال نیز علاقه زیادی به او دارند.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو پس از درگیری با پپ گواردیولا بعد از رقابت های جام جهانی 2022، دیگر جایی در ترکیب سیتیزن ها نداشت. او در نیم فصل دوم فصل 2022-23 به بایرن مونیخ قرض داده شد و در فصل 2023-24 نیز به صورت قرضی برای بارسلونا بازی کرد. کاتالان ها علاقه زیادی به ژائو کانسلو دارند و حتی مذاکراتی با منچسترسیتی نیز داشته اند، اما به نظر نمی رسد که بلوگرانا بتواند با مبلغ درخواستی سیتی موافقت کند.

به نقل از سایت گل و اسپورت، سیتی برای فروش کانسلو در این تابستان، 40 میلیون یورو می خواهد که با توجه به اوضاع مالی بارسلونا، آن ها قادر به پرداخت چنین مبلغی نیستند. اگر اوضاع به همین شکل باقی بماند، 2 راه پیش روی طرفین خواهد بود: یا فروش مستقیم در این تابستان و یا یک فصل قرضی با بند خرید اجباری در سال 2025. کانسلو علاقه مند است تا فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد و ژرژ مندس، مدیر برنامه او نیز در تلاش است تا خواسته موکلش را برآورده کند. 

4416