چلسی برای فروش ستاره بلژیکی به ناپولی قیمت تعیین کرد

چلسی برای فروش ستاره بلژیکی به ناپولی قیمت تعیین کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ناپولی تصمیم دارد برای جانشینی ویکتور اوسیمن، روملو لوکاکو را از باشگاه چلسی به خدمت بگیرد و باشگاه انگلیسی نیز قصد دارد در ازای فروش این بازیکن 44 میلیون یورو به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته در آستانه قبول هدایت باشگاه ناپولی قرار دارد. سرمربی سرشناس ایتالیایی پس از کسب موفقیت‌های متعدد در سری آ، حالا می‌خواهد بار دیگر به لیگ فوتبال کشورش برگردد و دوباره افتخارآفرینی کند، اما این بار در قامت سرمربی تیمی از جنوب ایتالیا، یعنی ناپولی. گفته می‌شود که توافقات نهایی میان دو طرف حاصل شده و تنها امضای قرارداد باقی مانده است.

ناپولی پس از کسب قهرمانی سری آ با لوچیانو اسپالتی، افت چشمگیری داشت. آن‌ها فصلی که گذشت فرازونشیب‌های بسیاری داشتند و به کلی از ثبات فصل گذشته دور بودند. دی لورنتیس، مالک و رییس باشگاه ناپولی حالا تصمیم دارد تا برای فصل آینده تیم قدرتمندی در کنار آنتونیو کونته بسازد. او می‌خواهد با درآمد ناشی از فروش ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا، تیمش را در چند پست تقویت کند.

به گزارش فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی دنیای فوتبال، روملو لوکاکو اولویت سران باشگاه ناپولی برای جانشینی ویکتور اوسیمن است. به‌زودی مدیران ناپولی و چلسی جلسه‌ای در این خصوص برگزار می‌کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. چلسی توقع دارد ناپولی 44 میلیون یورو برای خرید لوکاکو به چلسی بپردازد.

مهاجم بلژیکی چلسی سابقه همکاری با آنتونیو کونته را در کارنامه دارد و یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی است. او زمانی که پیراهن اینتر را به تن می‌کرد با کونته همکاری داشت و زیر نظر این سرمربی به بهترین فرم خود رسیده بود. حالا باید دید آیا این دو نفر دوباره با هم کار می‌کنند یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد؟

1428