فریم به فریم با گلی که جشن را آزادی برپا کرد!

فریم به فریم با گلی که جشن را آزادی برپا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- گولسیانی با گلی مهمی که در تقابل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند تیمش را قهرمان لیگ بیست و سوم کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در لیگ بیست و سوم موفق شد با تنها 3 هفته صدرنشینی به مقام قهرمانی برسد و مطابق معمول سال‌های اخیر، جام را از دستان لغزان رقیب سنتی خود برباید با کسب 68 امتیاز از 30 مسابقه به رکورد استقلال فرهاد مجیدی که بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ لیگ برتر را به ثبت رسانده بود رسید.

قرمزها در شرایطی موفق به تکرار قهرمانی‌شان در لیگ برتر شدند که تا دقیقه 86 جدال با مس رفسنجان جام را از دست داده بودند و با توجه به پیروزی بدون دردسر استقلال در ورزشگاه خالی از هیاهوی دستگردی در رده دوم جدول جای گرفته بودند. اما گولسیانی همه معادلات را برهم زد و ورق را به نفع سرخپوشان برگرداند. گرچه گل این بازیکن با استناد به نظر اکثر کارشناسان در شرایط آفساید به ثمر رسیده شد ولی در نهایت همین گل ضامن قهرمانی پرسپولیس شد.

گولسیانی با این گل از رکورد آلن ویتل گذر کرد و با 16 گل زده به بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس بدل شد! این مدافع گرجی تا به این‌جای کار گل‌های بسیار ارزشمند و حیاتی را برای قرمزها به ثمر رسانده که خیلی از آن‌ها نجات‌بخش بوده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گولسیانی تا قبل از جدال با مس رفسنجان شرایط بازی کردنش مشخص نبود و گفته می‌شد که به دلیل مصدومیت جزئی که دارد شاید نتواند تیمش را همراهی کند اما هر طور که بود خودش را به بازی رساند و برای تیمش به فرشته نجات بدل شد. نام این مدافع که سابقه بازی برای تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را هم دارد در لیست بازیکنان تیم ملی گرجستان برای حضور در مسابقات یورو 2024 دیده می‌شود.

9098