تکلیف سرمربی و مدیرعامل استقلال با نظر مجمع مشخص می‌شود

تکلیف سرمربی و مدیرعامل استقلال با نظر مجمع مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت جواد نکونام نتوانست در فصل بیست و سوم عنوان قهرمانی را به دست آورد و همین موضوع باعث ایجاد حرف و حدیث هایی درباره آینده این مربی در استقلال شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت جواد نکونام در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۶۷ امتیاز پس از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت تا آبی پوشان نتوانند به مقام قهرمانی در این فصل دست یابند.

پس از کسب عنوان نایب قهرمانی توسط استقلال، در شبکه‌های اجتماعی خبرهایی مبنی بر تغییر در کادرفنی آبی‌ها برای فصل آینده منتشر شد و باشگاه استقلال هم با انتشار بیانیه ای که در آن عنوان شده بود، تیمی در شأن هواداران استقلال خواهیم ساخت به این موضوع دامن زد.

برخی از رسانه های فعال در شبکه های اجتماعی از «ریکاردو ساپینتو»، «آندره آ استراماچونی» و فرهاد مجیدی به عنوان ۳ گزینه نهایی مدیران استقلال برای جانشینی نکونام نام بردند در صورتی که این موضوع تاکنون از سوی مسئولان استقلال تأیید نشده است.

ناگفته نماند که ریکاردو ساپینتو به دلیل اتفاقات دیدار فینال جام حذفی سال گذشته برابر پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی ۴ ماهه رو به رو شد و بعید است بار دیگر در لیگ برتر ایران فعالیت کند.

نکونام سال گذشته و پس از جدایی «ریکاردو ساپینتو» به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد و قراردادی به مدت سه فصل با آبی‌ها به امضا رساند. نکونام با استقلال در فصل بیست و سوم فراز و نشیب‌های زیادی داشت و در هفته‌های پایانی لیگ، انتقادات زیاد او از عملکرد داوران، باعث شد تا استقلال وارد حاشیه‌ای جدید شود و صدرنشینی را از دست دهد.

پس از مشخص شدن مالک باشگاه استقلال، در هر ماه جلساتی بین اعضای هیأت مدیره و نمایندگان مالک باشگاه استقلال برگزار می‌شود و در آخرین جلسه‌ای هم که ۳ روز پیش انجام شد، همه اعضا از عملکرد نکونام ابراز رضایت کردند و بر حفظ او تاکید داشتند.

همچنین با وجود مالک برای باشگاه استقلال، تغییر در کادر فنی و… در اختیار اعضای هیأت مدیره نخواهد بود و با برگزاری مجمع باشگاه تصمیمات اتخاذ می‌شود. هنوز زمان دقیق برگزاری مجمع باشگاه استقلال مشخص نشده اما قرار است در کمتر از یک ماه دیگر این مجمع برگزار شود و احتمال دارد تغییراتی را در رأس مدیریتی و… در باشگاه استقلال صورت گیرد.

7474