پیام سرخیو راموس به 4 بازیکن رئال مادرید بعد از فتح لیگ قهرمانان

پیام سرخیو راموس به 4 بازیکن رئال مادرید بعد از فتح لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس اسطوره این باشگاه به 4 تن از هم تیمی های سابقش پیام تبریک فرستاد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. آن ها در فینال این تورنمنت در ورزشگاه ومبلی، با دو گل از سد بروسیا دورتموند عبور کردند. دنی کارواخال گل اول را روی ارسال تونی کروس با ضربه سر به ثمر رساند و گل دوم را وینیسیوس جونیور روی اشتباهات مدافعان دورتموند زد. 

به نقل از سایت گل، بعد از قهرمانی، سرخیو راموس با انتشار یک عکس از دنی کارواخال، تونی کروس، لوکا مودریچ و ناچو فرناندز در اینستاگرام، قهرماانی را به شکل خاص به آن ها تبریک گفت و نوشت: "4 اسطوره، 24 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. تبریک می گویم."

البته لوکا مودریچ، ناچو فرناندز و کارواخال، هر 6 قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را با لباس رئال مادرید به دست آوردند، اما تونی کروس 5 بار با لوس بلانکوس قهرمان اروپا شده و یک بار با باشگاه سابقش، بایرن مونیخ موفق به انجام این مهم شده است. 

فصل به بهترین شکل ممکن برای رئال مادرید به پایان رسید و آن ها بعد از فتح لالیگا و چمپیونز لیگ، حالا منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن کیلیان امباپه هستند.

4416