سوژه شدن چهره کلوپ وقتی که رئال مادرید دو گل به دورتموند زد

سوژه شدن چهره کلوپ وقتی که رئال مادرید دو گل به دورتموند زد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و بروسیا دورتموند در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، افراد مختلف زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه ومبلی شهر لندن رفته بودند. یکی از چهره های سرشناس و ویژه یورگن کلوپ بود. کلوپ قبل از این که سرمربی لیورپول شود، سرمربی بروسیا دورتموند بوده است. او در سال 2013 دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و در ورزشگاه ومبلی مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

یورگن کلوپ سرمربی سابق لیورپول دو بار هم با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار گرفت و هر دو بار را شکست خورد. یک بار در سال 2018 و یک بار هم در سال 2022 این اتفاق رخ داد. البته کلوپ با لیورپول در سال 2019 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در فینال تاتنهام را شکست داد.

یورگن کلوپ به طور واضحی در بازی دیشب طرفدار دورتموند بود. وقتی که رئال مادرید دو گل به دورتموند زده بود، دوربین های تلویزیونی چهره یورگن کلوپ را از روی سکو ها نشان دادند که بسیار ناراحت بود. این تصویر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و برخی از کاربران گفته اند که یورگن کلوپ برای بار سوم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد.

1470