قاب ویژه قهرمانی؛ حالتی که قبلا ندیده‌اید

قاب ویژه قهرمانی؛ حالتی که قبلا ندیده‌اید

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس امیدوارند که این فریم مشترک و شیرین اوسمار و ترابی آخرین فریم آنها با همدیگر نباشد.

به گزارش فوتبالی، در طول فصل به خصوص در هفته‌های مانده به انتهای فصل فریم‌های زیادی از خوشحالی‌های عجیب و غریب استقلالی‌ها منتشر شد. بهزاد غلامپور در هر تیمی که باشد حتما چندین فریم استثنایی را به عکاس‌ها هدیه خواهد داد. 

مهدی هاشمی‌نسب و انگیزه‌های زیادش برای قهرمانی و پیروزی به علاوه جذابیت‌های شادی گلش به غلامپور اضافه شد تا همه آنها در کنار نکونام بعد از هر برد فریم‌های جذابی را ثبت کنند. 

برخلاف استقلال در پرسپولیس خیلی فریم‌های زیبایی از شادی گل دیده نمی‌شد. جشن قهرمانی اما حسابش از بقیه بازی‌ها جداست. این جشن پر بود از فریم‌های جذاب و چشم‌نواز برای هواداران این تیم.

 یکی از خاص‌ترین این فریم‌ها اوسمار با شوق و ذوق ودر حالتی بود که کمتر از او دیده‌ایم. مربی در آغوش مهدی ترابی که هر دو نفر در قهرمانی پرسپولیس، حسابی تاثیرگذار بودند.

مهدی ترابی در زمان اوسمار به روزهای اوجش بازگشت و نقش مهمی در این قهرمانی و رسیدن جام به سرمربی و تیمش ایفا کرد. البته که ترابی هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و همین موضوع می‌تواند تا حدودی باعث نگرانی قرمزها باشد هر چند که پیش از این اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه ترابی با درویش برای تمدید قراردادش به توافق ابتدایی رسیده و احتمالا او فصل آینده هم در پرسپولیس توپ خواهد زد.

4326