تصمیم نهایی مدیران پرسپولیس؛ اوسمار سرمربی پرسپولیس می‌شود

تصمیم نهایی مدیران پرسپولیس؛ اوسمار سرمربی پرسپولیس می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس بالاخره روی انتخاب سرمربی جدید تیم‌شان به جمع‌بندی رسیده‌‌اند.

به گزارش فوتبالی، انتظار پرسپولیسی‌ها برای گرفتن جواب مثبت از برانکو ایوانکوویچ نتیجه‌ای نداشت و حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه برای سپردن سرمربیگری تیم‌شان به اوسمار ویرا توافق کرده‌اند. 

البته چاره دیگری هم نبود. اوسمار کم‌دردسرترین و کم‌هزینه‌ترین گزینه ممکن بود. پرسپولیس زمان زیادی را صرف گرفتن رضایت برانکو کرد و همه موانع بازگشت او له تهران را هم از سر راه برداشت. اما آخرین پاسخ مرد کروات به پرسپولیسی‌ها همان پاسخ اول بود: «ممنون. نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم.»

در چند روز گذشته نام بیش از 5 سرمربی خارجی دیگر هم مطرح شد. اما هیچ کدام از این مربیان مورد استقبال هواداران پرسپولیس قرار نگرفتند. در این میان آخرین نفر که کمی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفت پاکو لوپز اسپانیایی بود.

او البته نتایج چندان خوبی با تیم‌های رده پایین لالیگایی نگرفته است اما به دلیل موفقیت نسبی پاکو خمز در تراکتور این تصور پیش آمده است که پاکو لوپز هم می‌تواند در پرسپولیس موفق شود. البته قیمت پیشنهادی او بسیار بالاتر از بودجه پرسپولیس هم بود.

حالا تنها یک گزینه مانده است. اوسمار ویرا دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس. او هم‌اینک همراه با تیم پرسپولیس در اردوی امارات است. بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم روی او توافق دارند و معتقدند به دلیل آشنایی‌اش با پرسپولیس بهترین گزینه است.

جمع بندی همه این مسائل باعث شد مدیران پرسپولیس روی اوسمار توافق کنند و او به عنوان سرمربی جدید معرفی شود. البته که او هم در هیات مدیره مخالفانی دارد  و ممکن است بعضی مدیران روی خوشی به این انتخاب نشان ندهند.

1359