بارسلونا در انتظار تایید فلیک برای خرید وینگر کلمبیایی

بارسلونا در انتظار تایید فلیک برای خرید وینگر کلمبیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا، منتظر پاسخ نهایی فلیک است تا اقدامی جدی برای جذب لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه اسپانیایی عملکرد نسبتا ناموفقی را در فصل گذشته به ثبت رساند و دست خود را از هر ۴ جام ممکن کوتاه دید، در انتهای فصل، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، جدایی ژاوی هرناندز را اعلام و از هانس دیتر فلیک به‌ عنوان جانشین سرمربی اسبق خود رونمایی کرد. کاتالانی‌ها اکنون و در ابتدای پنجره‌ی نقل‌ و انتقالات اروپا، به دنبال تقویت خط آتش خود هستند.

طبق ادعای رسانه‌ ۳۶۵اسکورز، لوئیس دیاز اکنون گزینه‌ای بسیار پرطرفدار در میان هیئت مدیره‌ی آبی‌اناری‌پوشان به شمار می‌رود و در روزهای گذشته، تنها نظر مثبت و نهایی هانسی فلیک برای انجام اولین مذاکرات بین بارسلونا و لیورپول باقی مانده است.

گفتنی‌ست که شرایط این وینگر کلمبیایی اکنون به‌گونه‌ای است که به سادگی می‌توان انتظار جدایی او را در این پنجره از جمع لک‌لک‌‌ها داشت زیرا پس از خروج یورگن کلوپ و ورود آرنه اشلوت، لوئیز دیاز از نقش فصل آینده‌ی خود به خوبی مطلع نشده است.

همچنین پدر این وینگر کلمبیایی هم در گفت‌وگویی با شبکه وین‌ اسپورت گفته بود: «انتقال پسر من به بارسلونا؟ او چیزی در مورد بارسا به من نگفته است، اما لوئیس طرفدار آن‌هاست و رؤیای حضور در بارسلونا را در سر می‌پروراند. اگر شانس حضور در بارسلونا پیش بیاید، مطمئنم او مشکلی برای پیوستن به آبی‌اناری‌ها نخواهد داشت.»

حال با ورود هانسی فلیک باید دید چه تصمیمی در درون باشگاه اتخاذ خواهد شد؛ اگرچه احتمال می‌رود مذاکرات با این وینگر کلمبیایی پس از اتمام یورو و مشخص‌شدن تکلیف بازیکنانی چون ژائو فلیکس، فران تورس و رافینیا صورت پذیرد.

1428