آخرین جامی که کروس در رده باشگاهی به دست آورد

آخرین جامی که کروس در رده باشگاهی به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس آخرین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد و این بازیکن قرار است که پس از رقابت های یورو 2024 به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید موفق شد در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت. او روی گل اول رئال مادرید با سانتر دیدنی خود از روی نقطه کرنر به دنی کارواخال پاس گل داد.

تونی کروس حالا آخرین جام دوران حرفه ای خود را هم در رده باشگاهی به دست آورد و یک خداحافظی با شکوه را برای خودش رقم زد. این در حالی است که مارکو رویس در خداحافظی خود شکست خورد و به این ترتیب به شکلی تلخ از بروسیا دورتموند خداحافظی می کند.

این قهرمانی، ششمین قهرمانی تونی کروس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود. این هافبک آلمانی یک بار با بایرن مونیخ و پنج بار با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

حالا تونی کروس خودش را برای جام ملت های اروپا آماده می کند. پس از این بازی ها، هافبک آلمانی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

1470