ایستگاه پایانی لیگ برتر کابوس دروازه‌بان‌های جوان! (ویدیو)

ایستگاه پایانی لیگ برتر کابوس دروازه‌بان‌های جوان! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی لیگ بیست و سوم برای دروازه‌بان‌های جوان لیگ برتری کابوسی بود. 

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی لیگ بیست و سوم که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید دروازه‌بان‌های جوان روز وحشتناکی را پشت سر گذاشتند و اتفاقات وحشتناک‌تر از این نمی‌توانست برای آن‌ها رقم بخورد.

در تقابل پیکان مقابل استقلال رضا عنایتی ریسک بزرگی کرد و به جای بازی دادن به ناصری ترجیح داد از دیناروند استفاده کند که واقعا از این بابت در محاسباتش اشتباه کرد!؛ دیناروند در نیمه اول دو مرتبه دروازه‌اش توسط محمدی باز شد و در نیمه دوم اشتباه بزرگی را مرتکب شد و بیرون از محوطه جریمه توپ را لمس کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد و تیمش را در یک شرایط کاملا بحرانی ده نفره کرد! 

لحظه اخراج دیناروند دروازه‌بان پیکان جلوی استقلال

در دیگر تقابل حساس هفته پایانی میان دو تیم استقلال خوزستان و هوادار، آرشا شکوری که از هفته‌ها پیش جایگزین علیرضا حقیقی مصدوم شده است روی گل دوم شاگردان سیروس پورموسوی تاثیر مستقیم و اشتباه فاحش داشت ضمن اینکه او از زمانی که در قاب دروازه هوادار قرار گرفته است این تیم نتوانسته کلا نتایج خوبی کسب کند! 

گل دوم استقلال خوزستان به هوادار روی اشتباه آرشا شکوری

در این بازی، شاهد یک اشتباه مرگبار دیگر از یکی دیگر از دروازه‌بان‌ها بودیم و فرزین گروسیان، یک گل را به هوادار هدیه داد هر چند که اشتباه او تاثیری در نتیجه بازی نداشت و استقلال خوزستان، در لیگ ماندنی شد.

گل اول هوادار به استقلال خوزستان و اشتباه مرگبار فرزین گروسیان

9098