نظر گرت بیل درباره رابطه خاص رئال مادرید با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

نظر گرت بیل درباره رابطه خاص رئال مادرید با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی – گرت بیل اقرار کرده است که توضیح رابطه رئال مادرید با رقابت های اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا، حتی پس از 9 سال حضور در این تیم، دشوار است.

به گزارش فوتبالی، ستاره ولزی سابق دنیای فوتبال، 258 بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت که بیشترین میزان بازی او برای یک باشگاه خاص در طول دوران حرفه ایش به حساب می‌آید و در این مدت موفق شد تا 5 بار به همراه این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان به قهرمانی دست پیدا کند. 

رئال مادرید امشب به دنبال 15 امین عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ خواهد رفت تا رکورد استثنایی خود در این رقابت ها را افزایش دهد در حالی که هیچ باشگاه دیگری موفق نشده تا بیش از 7 بار در این رقابت‌ها به قهرمانی دست پیدا کند، تعداد قهرمانی که لوس بلانکوس موفق شده اند در تنها یک چهارم قرن بیست و یکم به دست بیاورند.

گرت بیل در مصاحبه با رسانه گاردین، درباره راز رابطه ویژه رئالی ها با این جام اروپایی گفت:" با وجود حضور در آنجا، توضیح دادن این رابطه دشوار است. قطعا این جام ارزش خاصی برای باشگاه و طرفداران دارد. این رقابت برای آن‌ها از هر رقابت دیگه ای ارزشمند تر است و هر سال تمرکز اصلی بر روی آن قرار دارد اما واقعیت این است که آن ها حتی وقتی به نظر از کسب آن دور شده اند، هر بار به مسیر باز می‌گردند و آن را به دست می‌آورند. ما هر بار راهی برای بازگشت به بازی و قهرمانی در آن پیدا می‌کنیم." 

2102