تاریخ احتمالی مراسم معارفه امباپه در سانتیاگو برنابئو

تاریخ احتمالی مراسم معارفه امباپه در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه قرار است که اولین ستاره ای باشد که در ورزشگاه برنابئوی جدید مورد معارفه قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید پس از هفت سال تلاش بالاخره توانسته امباپه را به خدمت بگیرد. این بازیکن با اتمام قراردادش با پی اس جی به صورت رایگان به رئال مادرید ملحق می شود هر چند که پاداش انتقال قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

منابع مختلف گزارش داده اند که انتقال امباپه به رئال مادرید در همین هفته رسکی می شود. در حقیقت پیش بینی می شود که بین دوشنبه تا پنجشنبه، انتقال امباپه به رئال مادرید به صورت رسمی تایید شود و این بازیکن شماره 9 رئال مادرید را تصاحب کند چرا که شماره 10 که شماره محبوبش است ، در اختیار  مودریچ خواهد ماند.

بحث های زیادی در مورد زمان معارفه امباپه وجود داشت اما به نظر می رسد که طرفین بالاخره در مورد تاریخ، به توافق رسیده اند. در حقیقت مراسم معارفه امباپه در رئال مادرید احتمالا در روزهای 25 یا 26 تیر ماه برگزار می شود. رئال مادرید در نظر دارد که معارفه ار با حضور هشتاد هزار هوادار در برنابئو برگزار کند. در نهایت قرار شد که امباپه تمام تمرکزش را روی یورو بگذارد و بعد از یورو برای مراسم معارفه خود به ورزشگاه برنابئو سفر کند.

4125