استوری حمایتی از نکونام و استقلال، جعلی از کار در آمد؛ علی عسکری صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد!

استوری حمایتی از نکونام و استقلال، جعلی از کار در آمد؛ علی عسکری صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش فوتبالی خبر داده بود که مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و صفحه منتسب به او جعلی است اما برخی کانالها و رسانه ها به یک استوری حمایتی از نکونام و استقلال، استناد کردند.

به گزارش فوتبالی، اواخر هفته گذشته، صفحه‌ای منتسب به عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل  پتروشیمی خلیج فارس در یک استوری با انتشار تصاویر تیم استقلال و جواد نکونام در زیر هم که چهار قلب آبی‌رنگ هم بالای آن دیده می‌شد از نکونام حمایت کرد.

این اتفاق بعد از آن افتاد که تعداد قابل توجهی از هواداران که به دلیل از دست رفتن صدرنشینی استقلال و شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی از نکونام عصبانی بودند و به صفحه رسمی این هلدینگ در اینستاگرام رفتند و خواستار برکناری و اخراج جواد نکونام و انتخاب یک سرمربی خارجی بزرگ برای تیم‌شان شدند.

این استوری در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد و این تصور را در اذهان ایجاد کرد که هلدینگ از جواد نکونام حمایت می‌کند اما به دلایلی اصالت این صفحه و تعلق آن به علی عسکری با تردیدهای زیادی مواجه شده بود.

«فوتبالی» همان شب و پس از بررسی و جستجو، اعلام کرد که این صفحه اصلا ارتباطی به علی عسکری ندارد و اصولا مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد که بخواهد در آن واکنشی به اتفاقات نشان بدهد. 

حالا امروز هم سایت و هم صفحه رسمی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خبری که در سایت این شرکت منتشر کرده است اعلام کرده که مدیر عامل این شرکت هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام و شبکه اجتماعی ایکس ندارد. نکته جالب هم این است که این خبر به صورت برجسته در سایت هلدینگ خلیج فارس کار شده است.

در متن این خبر هم آمده است: «در پی استناد برخی رسانه‌ها به یک صفحه خاص منتسب به مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اینستاگرام، روابط عمومی این هلدینگ صفحه یادشده را جعلی اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی عسکری هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام و شبکه اجتماعی ایکس ندارد و مطالب منتشر شده در این صفحات جعلی اساسا فاقد اعتبار است. گفتنی است، مواضع دکتر علی عسکری صرفا از طریق روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صفحات رسمی این هلدینگ در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود.»

این اطلاعیه در حالی امروز منتشر شده است که استقلال از ساعت 19:00 امروز در آخرین بازی لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی مقابل پیکان قرار دارد و  در کنار پرسپولیس یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود، هر چند که شانس پرسپولیس  برای قهرمانی بیشتر به نظر می‌رسد.

 انتشار این بیانیه از طرف هلدینگ ثابت می کند باشگاه استقلال به زور سعی دارد نشان دهد حمایت هلدینگ از مدیریت باشگاه و کادر فنی وجود دارد اما در واقع تکذیب استوری پیج جعلی، چیز دیگری را نشان می‌دهد و احتمالا در صورت قهرمان نشدن استقلال، تغییراتی وجود دارد.

1359