رقابت شانه به شانه دو استقلالی و تراکتوری برای دستکش طلا و بهترین پاسور

رقابت شانه به شانه دو استقلالی و تراکتوری برای دستکش طلا و بهترین پاسور

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت برای بهترین پاسور و دستکش طلا، همانند قهرمانی به روز آخر کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در این فصل علاوه بر رقابت نزدیک با پرسپولیس برای قهرمانی، با تراکتور هم به نوعی رقابت شانه به شانه برای کسب دو عنوان (بهترین پاسور و دستکش طلا) را دارد.

ریکاردو آلوزی که با اقتدار در صدر جدول پاس گل بود، به یکباره رقیب سر سختی به نام ابوالفضل جلالی پیدا کرد تا کارش برای کسب عنوان بهترین پاسور در این فصل سخت شود. جلالی که تا هفته هفدهم لیگ برتر تنها چهار پاس گل داده بود، از هفته بیست و یکم تا بیست و نهم موفق به ثبت ۶ پاس گل دیگر شد تا در کنار ریکاردو آلوز در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

در درون دروازه هم رقابت بین استقلال و تراکتور است، سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی این فصل از نظر کلین شیت پا به پای هم پیش رفته‌اند. پورحمیدی که در یک مقطع یک گام از حسینی عقب افتاده بود، از محرومیت کاپیتان استقلال استفاده کرد و به او رسید و حتی جلو هم افتاد، اما در ادامه حسینی موفق شد بازهم به پورحمیدی برسد تا رقابت برای دستکش طلا هم به روز آخر کشیده شود.

حالا باید دید این رقابت جذاب بین دو استقلالی و تراکتوری به کجا خواهد رسید. استقلال در ایستگاه آخر میهمان پیکانی است که در خطر سقوط قرار دارد و تراکتور هم به مصاف صنعت نفتی می‌رود که سقوطش به لیگ یک قطعی شده است.

فصل گذشته علیرضا بیرانوند با ۱۹ کلین شیت دستکش طلا را دریافت کرد و ریکاردو آلوز هم با ۱۲ پاس گل، بهترین پاسور لیگ برتر لقب گرفت.

2636