منچسترسیتی در اندیشه تمدید قرارداد ستاره بلژیکی

منچسترسیتی در اندیشه تمدید قرارداد ستاره بلژیکی

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی مذاکرات را برای تمدید قرارداد جدید با کوین دی بروینه آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی یکی از ارکان کلیدی و اصلی موفقیت‌های آبی‌های شهر منچستر در چند فصل اخیر بوده است. او را باید یکی از خلاق‌ترین هافبک‌های حال حاضر دنیا دانست که حضورش در ترکیب باعث می‌شود سیتیزن‌ها با قدرت و نظم بیشتری بازی کنند. نبود او در ابتدای فصل احساس شد، جایی که منچسترسیتی بدون او امتیازات مهمی را از دست داد و از صدر جدول دور شد، اما با بازگشت او دوباره به رتبه نخست برگشت و به چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر انگلیس رسید.

در این فصل صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر جدایی این بازیکن در پایان فصل. گفته می‌شد که چند باشگاه عربستانی به دنبال خرید این فوق ستاره بلژیکی هستند و قصد دارند او را همانند چند ستاره نام‌دار دیگر دنیای فوتبال به خاور میانه ببرند. عربستانی‌ها تابستان قبلی با خریدهای گران‌قیمت خود گردوخاک زیادی در بازار نقل و انتقالات به راه انداختند. نیمار، کریم بنزما، ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، انگولو کانته، روبن نوس و چند ستاره دیگر از جمله بازیکنانی بودند که راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شدند.

گفته می‌شد که که باشگاه‌های عربستانی می‎‌خواهند در تابستان امسال نیز برای خرید ستاره‌های سرشناس دنیای فوتبال تلاش کنند. نام کوین دی بروینه و محمد صلاح در لیست خرید آن‌ها به چشم می‌خورد. به گزارش فوتبال اینسایدر، مدیران منچسترسیتی تصمیم دارند تا مذاکرات را برای تمدید قرارداد با کوین دی بروینه آغاز کنند و امید دارند که او را برای ماندن در این تیم متقاعد کنند.

1428