گزارش ویژه/ 10 لحظه ویژه عنایتی با پیراهن استقلال (ویدیو)

گزارش ویژه/ 10 لحظه ویژه عنایتی با پیراهن استقلال (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - رضا عنایتی یک ماشین گلزنی بود؛ مهاجمی که هوش بالایی در جایگیری و زدن نیش آخر داشت. 

به گزارش فوتبالی، شاید در کارنامه او، گلهای زیبا کم باشد ولی او، اینقدر گل می‌زد که خیال هر تیمی با داشتنش در پیشانی خط حمله راحت باشد. شاید بتوان این 10 لحظه را ویژه‌ترین لحظات عنایتی در پیراهن

استقلال نامید:

1- دربی رفت لیگ پنجم: استقلال با تک گل او روی پاس فرزاد مجیدی، بازهم پرسپولیس را شکست داد.

2- برق شیراز در لیگ پنجم: استقلال در هفته پایانی فصل برای قطعی کردن قهرمانی‌اش باید برق را شکست می‌داد. عنایتی خیلی زود و در همان دقیقه 10، خیال همه را راحت کرد.

3- ذوب‌آهن در لیگ پنجم: هفته ماقبل پایانی و جنگ سخت با ذوب‌آهن در فولادشهر. عنایتی توپ را از اکبرپور گرفت و بدون مکث، پس از کنترلش آن را به گوشه دروازه فرستاد. تنها حمله استقلال در آن بازی، گل شد و تیم قلعه‌نویی با امتیاز به خانه برگشت.

4- ابومسلم در لیگ چهارم: استقلال در مشهد با 2 گل مجتبی جباری از میزبانش عقب بود. عنایتی اما با گلی که در دقیقه 85 زد، آبی‌ها را به کامبک امیدوار کرد و درنهایت تیم قلعه‌نویی بازی را برد.

5- ملوان در لیگ پنجم: در روز پر از گاف خداداد افشاریان به عنوان داور بازی و مهدی رحمتی در نقش دروازه‌بان، عنایتی یک‌تنه استقلال را صاحب تک امتیاز بازی کرد. او زننده هر 3 گل تیمش بود. گل اول او، با یک ضربه سر از روی خط محوطه جریمه دیدنی بود.

6- صبا در لیگ پنجم: یک هت‌تریک دیگر. بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود که محسن ترکی با کارت قرمز، پیروز قربانی را اخراج کرد. عنایتی اما توجهی به 10 نفره شدن تیمش نکرد. او که گل اول را زده بود، 2 بار دیگر هم دروازه اصغر کرم‌اللهی را باز کرد تا تیمش برنده شود.

لحظات خاص رضا عنایتی با پیراهن استقلال

7- فولاد در لیگ پنجم: در اوج اختلافات برانکو ایوانکوویچ و عنایتی که باعث شده بود او جایی در تیم ملی نداشته باشد، عنایتی برابر فولاد که شاکله اصلی تیم ملی در دروازه و خط دفاع بود (با حضور میرزاپور، کعبی، علوی، بداوی، کاملی مفرد و کعبی)، هت‌تریک کرد و شادی گلهای معناداری هم انجام داد.

8- شموشک در لیگ سوم: رونمایی از اولین گل آقای گل با پیراهن استقلال در لیگ برتر. ارسال نوازی از راست را عنایتی با یک پرش نه‌چندان بلند ولی با ضربه سری فوق‌العاده به جایی فرستاد که امکان مهارش نبود.

9- برق شیراز در لیگ چهارم: استقلال در خانه با 2 گل از برق افتاده و روی سکوها، انتقاد از قلعه‌نویی به اوج رسیده بود. عنایتی اما برای نجات مربی محبوبش، زمان زیادی لازم نداشت. او در دقایق 80 و 84، دبل کرد و تیمش را به بازی برگرداند.

10- سپاهان در لیگ چهاردهم: عنایتی که با بازوبند کاپیتانی به استقلال برگشته بود، تنها به 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا از اولین گلش رونمایی کند؛ او، پاس کرار را گرفت و از روی خط محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق و زمینی، دروازه رحمان احمدی را باز کرد.

5390