روحیه بالای مهاجمان سابق سرخابی علیه قهرمانی استقلال (عکس)

روحیه بالای مهاجمان سابق سرخابی علیه قهرمانی استقلال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی– مهاجمان سابق سرخابی انگیزه زیادی برای دیدار امشب پیکان و استقلال دارند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مهم هفته آخر لیگ برتر که نتیجه آن هم بر تعیین قهرمان لیگ برتر نقش خواهد داشت و هم در سرنوشت سقوط تیم دوم به لیگ یک تاثیر دارد، پیکان در ورزشگاه پاس میزبان استقلال است.

پیکان که همچنان خطر سقوط را حس می‌کند و ممکن است در صورت باخت مقابل آبی‌ها با دردسر زیادی مواجه شود، تمرینات خود را با انگیزه‌ای بالا و مضاعف پیگیری می‌کند و در تصاویر منتشرشده از تمرین این تیم، مشخص است که شاگردان عنایتی انگیزه زیادی برای بازی امشب دارند.

اما شاید ویژه‌ترین تصویری که به چشم می‌آید، فریاد شادی دو‌ مهاجم خودروسازان باشد که سابقه بازی برای استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند و از بازیکنان باتجربه و گلزن فیروزه‌ای پوشان محسوب می‌شوند. جایی که حامد پاکدل و علی قربانی با ژست گرفتن مقابل عکاس باشگاه پیکان، از ته دل فریادی برخواسته از شادی و روحیه بالا می‌زنند.

قربانی ۳۳ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و تیم ملی آذربایجان را هم دارد، جزو خریدهای نیم‌فصل رضا عنایتی برای پیکان بوده که موفق شده آمار ۴ گل زده و ۴ پاس گل را برای خود در ۱۴ بازی لیگ برتری ثبت کند.

پاکدل ۳۲ ساله هم این فصل بهترین گلزن پیکان است و برخلاف دو فصل گذشته خود آمار بسیار خوبی در گلزنی داشته و توانسته برای تیمش ۷ گل بزند و‌ ۲ پاس گل بدهد.

باید دید این دو مهاجم که تصویرشان نشان از روحیه بالای آن‌ها دارد، می‌توانند باعث‌ بقای پیکان در لیگ برتر شوند یا نه.

1997