پوستر جالب پیکان؛ از تلویزیون بازی را ببینید! (عکس)

پوستر جالب پیکان؛ از تلویزیون بازی را ببینید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار فوق حساس پیکان و استقلال باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته پایانی لیگ برتر، پیکان و استقلال باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس تهران به مصاف هم بروند. دیداری که با وجود تلاش باشگاه استقلال مبنی بر تغییر ورزشگاش، به سرانجام نرسید تا این دیدار فوق حساس که ممکن است تکلیف قهرمان لیگ برتر و یکی از تیمهای سقوط کننده را مشخص کند، در سکوت و خلوتی سکوهای منطقه اکباتان برگزار شود.

 همین موضوع باعث انتقادات به سازمان لیگ شده که چرا باید این بدسلیقگی وجود داشته باشد که چنین مسابقه حساسی بدون حضور تماشاگران باشد.

محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ هم در واکنش به این موضوع، در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرده که از فصل بعدی هر ورزشگاهی که امکان حضور تماشاگر را ندارد، از برگزاری بازی‌ها محروم خواهد شد تا بدین ترتیب ورزشگاه پاس با این شیوه از میزبانی فصل بعدی ممنوع شود.

اما پوستر باشگاه پیکان برای این بازی جالب توجه است. جایی که خودروسازان هشت تلویزیون قدیمی در پوستر خود طراحی کرده‌اند که تصاویری از شادی گل بازیکنان پیکان را نشان می ‌دهند تا این گونه به نظر برسد باشگاه میزبان که اصرار زیادی به برگزاری بازی بدون تماشاگر هم داشت، از مخاطبین این بازی خواسته از گیرنده‌های تلویزیونی خود مسابقه را تماشا کنند.

1997