نگاه ویژه سرمربی جدید لیورپول به وینگر یوونتوس

نگاه ویژه سرمربی جدید لیورپول به وینگر یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - آرنه اسلوت سرمربی لیورپول از تحسین کنندگان سبک بازی فدریکو کیه زا وینگر ایتالیایی یوونتوس است و دوست دارد این ستاره را به آنفیلد بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، نشریه GiveMeSport ادعا می کند باشگاه مرسی سایدی برای سالیان طولانی، شرایط ستاره ایتالیایی را زیر نظر گرفته و حالا با انتخاب آرنه اسلوت به عنوان مربی جدید، آن ها قدم هایی در راه جذب کیه زا بردشته اند. چندتن از نمایندگان لیورپول در فینال کوپا ایتالیا در ورزشگاه حضور پیدا کردند و دیدند کیه زا در پیروزی یک بر صفر یوونتوس مقابل آتالانتا، نقش مهمی ایفا کرد تا بانوی پیر به اولین جامش در 3 سال اخیر برسد. با عملکردی که ستاره 26 ساله در مقابل نگاه استعدادیاب های لیورپول از خودش نشان داد، حالا باشگاه انگلیسی در صدد جذب اوست. 

به نقل از سایت گل، قرارداد فدریکو کیه زا با یووه در پایان فصل آینده به پایان می رسد و اگر بیانکونری با نمایندگان کیه زا به توافق نرسد، ممکن است پایین تر از مبلغ درخواستی اش با فروش کیه زا موافقت کنند. البته در حال حاضر کیه زا روی مسابقات یورو 2024 تمرکز کرده و قصد دارد صحبت ها بر سر تمدید قراردادش با یوونتوس را به بعد از این مسابقات موکول کند. 

4416