عکس؛ قیچی برگردان رونالدو در فینال جام حذفی عربستان

عکس؛ قیچی برگردان رونالدو در فینال جام حذفی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با وجود این که 39 سال سن دارد اما نشان داده است که هنوز هم بدن آماده و روی فرمی دارد و می تواند حرکات خاص و خارق العاده ای را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال عربستان موفق شد در دیدار فینال جام حذفی عربستان سعودی در ضربات پنالتی النصر را شکست بدهد و به این ترتیب جام قهرمانی را به دست بیاورد. در این دیدار کریستیانو رونالدو تلاش زیادی کرد تا گلزنی کند و النصر را به قهرمانی برساند اما موفق به انجام این کار نشد.

در حقیقت در اواخر نیمه اول بود که کریستیانو رونالدو با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی قصد باز کردن دروازه الهلال عربستان را داشت اما ضربه محکم او به تیرک دروازه برخورد کرد و به این ترتیب دروازه الهلالی ها باز نشد.

رونالدو در فصل 2017/18 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک گل دیدنی به شکل قیچی برگردان به یوونتوس زده بود و حالا می خواست آن صحنه را مقابل الهلال هم تکرار کند اما با بدشانسی مواجه شد.

در هر صورت این فصل برای کریس رونالدو بدون جام تمام شد و باید دید که این فوق ستاره پرتغالی تا چه زمانی قصد دارد که به دوران حرفه ای خود ادامه بدهد.

1470