بایرن مونیخ در حال بررسی بازخرید مهاجم پیشین خود است

بایرن مونیخ در حال بررسی بازخرید مهاجم پیشین خود است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرن مونیخ در حال بررسی جذب مهاجم پیشین خود است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از انتخاب وینسنت کمپانی به عنوان مربی جدید خود به دنبال تقویت پست های مختلف تیم برای فصل آینده هستند. در این مورد گفته شده مدیران بایرن‌ مونیخ در حال بررسی گزینه باز خرید مهاجم هلندی و پیشین خود یعنی  یاشوا زیرکزی هستند که یک فصل موفق را در تیم بولونیا زیر نظر تیاگو موتا سپری کرده است.

قیمت این بازیکن برای بایرن مونیخ با بند بازخرید توافق شده حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو خواهد بود. بایرن مونیخ پس از خرید مجدد این بازیکن هلندی می تواند به فروش او با رقم بالاتر به تیم های خواهان یا استفاده از این بازیکن گلزن در پلن تاکتیکی وینسنت کمپانی فکر کند.

با توجه به اینکه از یک روز دیگر وارد ماه ژوئن خواهیم شد و از یک تا 30 ژوئن روز های بسیار مهمی در نقل و انتقالات است، برخی باشگاه ها به دلیل مشکلات فیرپلی مالی باید بازیکنانی را بفروشند و برخی بازیکنان در این بازه زمانی بند آزادسازی دارند از جمله یاشوا زیرکزی بازیکن بولونیا که از یک تا پانزده ژوئن بند آزادسازی ۴۰ میلیون یورویی دارد و میلان دیگر تیم خواهان این بازیکن در این سی روز روز تکلیف خود را برای خرید این بازیکن روشن کند.

۱۰۰۹