انتشار استوری غیر واقعی منتسب به مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس؛ علی عسگری در اینستاگرام هیچ صفحه ای ندارد!

انتشار استوری غیر واقعی منتسب به مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس؛ علی عسگری در اینستاگرام هیچ صفحه ای ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس که شرکت تحت مدیریتش به تازگی مالک باشگاه استقلال شده است اصلا در اینستاگرام صفحه‌ا‌‌ی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سه‌شنبه استقلال موفق شد در یک بازی سخت و حساس تیم گل‌گهر سیرجان را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و 64 امتیازی شود. اما حتی با این پیروزی هم استقلال نتوانست به صدر جدول لیگ برتر برگردد. چرا که در بازی همزمان پرسپولیس هم توانست شمس آذر را در قزوین شکست بدهد تا 65 امتیازی شود و در صدر جدول باقی بماند.

این اتفاق اصلا برای آبی‌ها خوشایند نبود. چرا که تنها یک هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و اگر روز شنبه پرسپولیس موفق شود مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد بدون توجه به هر نتیجه‌ای که استقلال در بازی با پیکان می‌گیرد قهرمان خواهد شد.

این اتفاق در حالی افتاده است که استقلال در اغلب مقاطع فصل در صدر جدول بود. البته نحوه بازی استقلال با هدایت جواد نکونام چنگی به دل نمی‌زد و انتقادات زیادی را از سوی منتقدان و حتی هواداران استقلال به دنبال داشت. با این وجود بخش زیادی از هواداران استقلال پیش از اینکه صدر جدول از دست برود، حامی نکونام بودند چون تیم‌شان را در صدر جدول می‌دیدند. 

اما در هفته بیست و هشتم استقلال در قائمشهر مقابل نساجی متوقف شد و همان روز پرسپولیس توانست شکست 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان را به پیروزی 4 بر 3 تبدیل کند و برای اولین بار در این فصل به صدر جدول برود.

بعد از این اتفاق بود که تعدادی از استقلالی‌های حامیِ جواد نکونام موضع خودشان را نسبت به این مربی تغییر دادند و شروع به انتقاد از او در فضای مجازی کردند. کار به جایی رسید که در صفحه اینستاگرام هولدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) بیش از 10 هزار کامنت با درخواست برکناری نکونام و جذب یک مربی خارجی ثبت شد!

اما چند ساعت پیش اتفاق عجیبی افتاد. استوری صفحه ای منتسب به عبدالعلی علی عسکری رییس پتروشیمی خلیج فارس با تصاویر تیم استقلال و جواد نکونام در زیر هم که چهار قلب آبی‌رنگ هم در بالای آن دیده می‌شد از نکونام حمایت کرد.


 حالا مشخص شده صفحه‌ای که با نام علی عسکری این استوری را منتشر کرده است اصلا ارتباطی با او ندارد و در واقع یک صفحه جعلی است که توسط یک فرد مجهول الهویه به نام علی عسکری فعالیت می‌کند تا مدیر هولدینگ را حامی نکونام نشان دهد.

نکته عجیبی که ثابت می‌کند این صفحه ارتباطی با علی عسکری ندارد این است که این پیج در سال ۲۰۲۰ تاسیس شده و تاکنون ۱۱ بار نام آن تغییر کرده و جالب اینکه تمام پست‌هایش از زمان خرید استقلال بارگذاری شده است! 

حتی نزدیک‌ترین دوستان و همکاران علی عسکری در هولدینگ خلیج فارس این صفحه را دنبال نمی‌کنند و این هم دلیل دیگری بر جعلی بودن صفحه است و این طور به نظر می‌رسد که استوری اخیر برای این منتشر شده است که نشان بدهد مالک جدید باشگاه استقلال از نکونام حمایت می‌کند و قصدی برای قطع همکاری با او ندارد. اما حالا مشخص شده که این صفحه جعلی است و نباید به محتواهایی که منتشر می‌کند توجه کرد.

1359