خبری که عنایتی داد؛ پیکان - استقلال در ورزشگاه دستگردی با حضور 60 هوادار!

خبری که عنایتی داد؛ پیکان - استقلال در ورزشگاه دستگردی با حضور 60 هوادار!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیکان اعلام کرد بازی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، انتخاب محل برگزاری دیدار دو تیم پیکان و استقلال طی روزهای اخیر به یک کلاف پیچیده تبدیل شد. در حال حاضر، استادیوم خانگی پیکان، ورزشگاه دستگردی واقع در شهرک اکباتان است که در فصل جاری میزبانی از بازی‌های خودروسازان را برعهده داشته، اما به دلیل شرایط خاص ورزشگاه، امکان حضور هواداران در آن وجود ندارد.

مدیران استقلال از مدت‌ها قبل درخواست خود را برای تغییر محل بازی به سازمان لیگ ارائه داده بودند و سعی داشتند بازی حساس هفته سی‌ام به ورزشگاه دیگری منتقل شود تا آبی‌ها بتوانند از حضور هواداران خود بهره ببرند. حالا که اختلاف استقلال و پرسپولیس به تنها یک امتیاز رسیده و سرنوشت قهرمانی به هفته آخر موکول شده، حضور هواداران می‌تواند تاثیر به‌سزایی در روحیه بازیکنان داشته باشد.

اما از آن طرف، پیکان به لحاظ امتیاز شرایط خوبی ندارد و از گزینه‌های سقوط به لیگ یک به شمار می‌رود، به همین دلیل، مسئولان پیکان با انتقال بازی به ورزشگاه دیگر مخالف بودند و ترجیح می‌دادند این بازی حساس در همان ورزشگاه دستگردی برگزار شود.

امشب، رضا عنایتی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر، رسما از برگزاری بازی در استادیوم دستگردی خبر داد و گفت به وی اطلاع داده‌اند که بازی با استقلال صددرصد در اکباتان برگزار خواهد شد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا بازی تماشاگر دارد یا خیر، پاسخ جالبی ارائه داد و گفت گویا قرار است تنها تعداد محدودی هوادار در استادیوم حضور داشته باشند و براساس شنیده‌های وی، تعداد تماشاگران حدود 60 نفر خواهد بود!

گفتنی است؛ در روزهای اخیر، از ورزشگاه‌های مختلفی به عنوان جایگزین احتمالی دستگردی برای میزبانی پیکان - استقلال نامبرده می‌شد که از این جمله می‌توان به ورزشگاه‌های سردار آزادگان قزوین و امام خمینی شهر اراک اشاره کرد که هم‌اکنون با اعلام عنایتی، این موضوع کلا منتفی است و بازی هفته آخر لیگ در همان استادیوم دستگردی برگزار خواهد شد.

7474