ضعف بزرگ در بازی‌های خارج از خانه؛ گل گهر خلع سلاح می‌شود!

ضعف بزرگ در بازی‌های خارج از خانه؛ گل گهر خلع سلاح می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار استقلال و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا رکورد های منفی گل گهر در سال 1403 پابرجا بماند.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های خارج از خانه گل گهر در لیگ بیست و سوم به پایان رسید و حالا می‌توان قضاوت دقیق‌تری از عملکرد مارینوس اوزینیدیس و شاگردانش در بازی‌های خارج از خانه داشت. آن‌ها در مجموع 15 بازی که به ورزشگاه رقبا سفر کرده بودند از 45 امتیاز ممکن، فقط 15 امتیاز گرفتند. آن‌ها در طول این بازی‌ها موفق به ثبت 3 برد، 6 تساوی و 6 شکست شدند و با زدن 6 گل، ضعیف‌ترین تیم از نظر گل‌های زده در خانه حریف، در لیگ بیست و سوم لقب گرفتند. آن‌ها همچنین در این بازی‌ها متحمل 11 گل خورده شدند که البته این آمار به ما می‌گوید آن‌ها صاحب چهارمین خط دفاع برتر لیگ بیست و سوم در بازی‌های خارج از خانه هستند.

گل گهر در نیم فصل دوم، 7 بازی خارج از خانه داشته که از این 7 بازی، یک برد، یک مساوی و 5 باخت به ثبت رسانده است و آخرین دیدار خارج از خانه‌ای که برنده از زمین مسابقه خارج شده برمی‌گردد به بازی در مقابل فولاد در هفته شانزدهم یعنی هفته اول نیم فصل دوم که یک  بر صفر در مقابل فولاد در اهواز برنده شدند. دیداری که در 25 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و از آن بیش از 3 ماه می‌گذرد

آمارهای منفی اوزینیدیس و شاگردانش زمانی بدتر می‌شود که بدانیم آن‌ها در سال 1403 هنوز موفق به ثبت پیروزی در لیگ برتر نشده‌اند و آخرین 3 امتیازشان را در 27 اسفند ماه 1402 و در مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ دشت کرده‌اندگل گهر حالا تنها چشم امیدش برای کسب سهیمه آسیایی، قهرمانی در جام حذفی است. رقابتی که وجود مدعیانی چون سپاهان، کار کسب عنوان قهرمانی را برای سیرجانی‌ها سخت خواهد کرد.

7899